پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تخصيص طرح هاي اشتغالزايي معرفي شده به بانکها به کندي انجام مي گيرد.

کد خبر: 20503 تاریخ انتشار: 1397/05/14
نمایش: 1916
اخبار
استاندار :طرح هاي اشتغالزايي به اندازه کافي به بانک ها معرفي شده اما تخصيص ها به کندي و بصورت محدود انجام مي گيرد.
استاندار چهارمحال و بختياري در جلسه کارگروه تخصصي اشتغال استان با انتقاد نسبت به آمارهاي متناقض سامانه «کارا» اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان و بانک هاي عامل در معرفي طرح ها و تخصيص اعتبارات اظهار داشت: آمار و اطلاعات ارائه شده از سوي اين 2 نهاد نه تنها متناقض است بلکه از شفافيت لازم نيز برخوردار نيست.

اقبال عباسي تصريح کرد: طبق آخرين گزارش ها، عملکرد بانک هاي عامل استان در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي نامطلوب اعلام شده و اين موضوع سبب شده تا استان در رتبه نخست بيکاري جاي گيرد.

وي افزود: اختلاف بين تعداد طرح هاي معرفي شده به بانک ها و تسهيلات پرداخت شده بسيار زياد است و اين موضوع بايد هرچه سريع تر آسيب شناسي و مرتفع شود.

استاندار چهارمحال و بختياري به دستگاه هاي اجرايي و چهار بانک عامل اين استان 10 روز مهلت داد تا هرچه سريع تر نسبت به ارائه عملکرد شفاف خود در حوزه اشتغالزايي اقدام و آن را به کارگروه اشتغال استان اعلام کنند.

وي خاطرنشان کرد: هر جلسه شاهد ارائه آمارهاي متناقض از سوي بانک هاي عامل و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان هستيم و سوال اصلي که در اين ميان مطرح مي شود اين است که چرا وقتي طرح هاي اشتغالزايي به اندازه کافي به بانک ها معرفي شده اما تخصيص ها به کندي و بصورت محدود انجام مي گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07