پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در چهارمحال و بختياري

200 ميليارد ريال اعتبار به طرح هاي آبخيزداري اختصاص يافت

کد خبر: 30520 تاریخ انتشار: 1397/05/20
نمایش: 1733
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: 200 ميليارد ريال اعتبار از محل صندوق ملي توسعه به اجراي طرح هاي آبخيزداري و آبخوان داري استان اختصاص داده شد.
اقبال عباسي شنبه شب در پايان سفر به شهرستان لردگان اظهار داشت: اين ميزان اعتبار براي پيشگيري از فرسايش خاک و حفظ جنگلهاي بلوط شهرستان لردگان بسيار مهم است.

وي همچنين به مشکل کمبود آب در شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت: براي رفع اين مشکل اجراي طرح هاي آبرساني نسبت به ساير طرح ها اولويت دارد و فرماندار مي تواند 10 درصد اعتبارات شهرستان را با اختيار خود جابه جا کند.

عباسي تصريح کرد: تامين آب شرب براي شهرها و روستاهاي استان بسيار حياتي است، چرا که اگر آب نباشد حيات و زندگي انسان و محيط زيست با خطر نابودي مواجه مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: شرکت هاي خدمات رسان از قبيل آب و فاضلاب شهري و روستايي با تببين شرايط موجود در استان از وزارتخانه اعتبار بيشتري براي اين حوزه بگيرند.

عباسي همچنين بر ضرورت اصلاح نقاط حادثه خيز و پر ترافيک شهرستان لردگان تاکيد کرد و گفت: اين موضوع از سوي راه و شهرسازي و اداره کل راهداي استان با جديت پيگيري شود.

 در اين سفر يکروزه، استاندار از طرح آبرساني شرب و کشاورزي دشت خانميرزا، طرح آبرساني آتشگاه به بيش از 50 روستا و شهر بخش سردشت و دشت خشک ميلاس بازديد کرد و در خصوص رفع مشکلات موجود در شهرستان لردگان راهکارهايي مورد بررسي قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07