پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مانع تراشي و ايجاد مشکل در امر توليد داخلي خيانت است

کد خبر: 30539 تاریخ انتشار: 1397/05/24
نمایش: 1831
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت : مانع تراشي ، ايجاد مشکل در امر توليد و اشتغال در اين برهه زماني خيانت است و دولت با جديت رفع موانع توليد داخلي را در دستور کار دارد.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري اظهار داشت: دغدغه اصلي دولت دوازدهم فراهم کردن زمينه سرمايه گذاري در امر توليد داخلي و ايجاد اشتغال است و در اين زمينه قصور و تعلل از سوي هيچ دستگاه هاي اجرايي و بانک هاي عامل در تامين به موقع منابع مالي و خدمات رساني قابل پذيرش نيست.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: دستگاه‌هاي اجرايي و بانک‌هاي عامل به بهانه ورود دستگاه‌هاي نظارتي از مسؤوليت خود شانه خالي نکنند؛ اگر دستگاه يا بانکي خلافي نداشته باشد و قانوني عمل کند نبايد از دستگاه‌هاي نظارتي بترسد.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مصوبات کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد به صورت کارشناسي شده در کارگروه تخصصي تصويب مي شود و بانک‌ها عامل و دستگاه هاي خدمات رسان موظفند مصوبات و تعهدات اين کارگروه را عملياتي و به سرانجام برسانند. 

عباسي، تعداد مصوبات امسال ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان را 83 مصوبه ذکر کرد و گفت: تاکنون 53 مصوبه اجرايي شده است و 30 مصوبه مابقي نيز با جديت در حال پيگيري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07