پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

آزادگان، شهداء و ايثارگران براي ايران عزت آفريدند

کد خبر: 30557 تاریخ انتشار: 1397/05/28
نمایش: 2177
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ايستادگي رزمندگان، آزادگان، جانبازان، شهدا و ايثارگران ايران در دوران دفاع مقدس باعث عزت و آزادگي کنوني جمهوري اسلامي در دنيا شد.
اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در آئين تجليل از آزادگان شاغل و بازنشسته استانداري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: استکبار جهاني تلاش زيادي براي ضعيف کردن پايه هاي نظام جمهوري اسلامي انجام داد، از اين رو جنگ هشت ساله را بر ايران تحميل کرد تا به اهداف شوم خود که نابودي نظام و نااميدي مردم بود، دست يابد که موفق نشد.

وي يادآور شد: تشکيل داعش، حادثه يازده سپتامبر، اعمال هفت قطعنامه ظالمانه عليه ايران و دسيسه هاي فراوان ديگر از سوي استکبار جهاني براي براندازي نظام جمهوري اسلامي صورت گرفته است که راه به جايي نبرده است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: هم اينک موضوع آب و خشکسالي و بيکاري از مهمترين مشکلات و دغدغه هاي مسئولان استان است.

وي تاکيد کرد: همکاري، همدلي و همراهي بين مسئولان، مردم و قشرهاي مختلف لازمه رسيدن به آرامش و ايجاد رفاه عمومي در زندگي مردم است که با تلاش مضاعف دلسوزان نظام و مسئولان ميسر مي شود.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري نيز گفت: اين استان 508 آزاده دارد که 15 تن از آنان شهيد شده اند.

فريبرز نجفي تصريح کرد: هم اينک يکهزار و 850 نفر از فرزندان ايثارگران چهارمحال و بختياري بيکارند و به همين منظور در سيستم جامع اطلاعات يکپارچه ايثارگران «سجايا» نام نويسي کرده اند.

سيستم جامع اطلاعات يکپارچه ايثارگران سجايا به منظور تسهيل و تسريع در روند اجرايي برنامه ها، ارائه خدمات مطلوب، جلوگيري از ايجاد نارضايتي بين ايثارگران جوياي شغل، ارائه ندادن خدمات موازي به جامعه شاهد و ايثارگر و جمع آوري و پالايش اطلاعات موجود ايثارگران راه اندازي شده است.

چهارمحال و بختياري 2 هزار و 439 شهيد گلگون کفن، هفت هزار و 253 جانباز سرافراز، 508 آزاده قهرمان، بيش از 70 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس دارد.

در اين آئين از 18 آزاده شاغل و بازنشسته استانداري چهارمحال و بختياري تجليل شد.
26 مرداد 1369 سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي ايران است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07