پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

19 طرح عمراني خدماتي در شهرستان سامان بهره برداري شد

کد خبر: 30565 تاریخ انتشار: 1397/06/03 14:20:16
نمایش: 1550
اخبار
19 طرح عمراني و خدماتي شهرستان سامان در هفته دولت بهره برداري و 2 طرح نيز کلنگ زني شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در آئين بهره برداري از اين طرح ها اظهار داشت: اين طرح ها در بخش هاي صنعتي، خدماتي، روستايي و توليدات بومي با اعتباري بالغ بر 165 ميليارد ريال تکميل و به بهره برداري رسيده است.

مجيد نظري  ادامه داد: اين طرح ها زمينه اشتغال 57 نفر را فراهم کرده و اميد مي رود چرخ توسعه شهرستان سامان را يک گام به جلوتر حرکت دهد.
 

 نظري  با اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرستان سامان تصريح کرد: اين ظرفيت ها سبب شده تا آغازين روز هفته دولت به بهره برداري از طرح هاي اين شهرستان اختصاص داده شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري ، هفته دولت را فرصتي براي بازنگري در خدمات رساني مطلوب به مردم دانست و افزود: بايد تلاش شود تا کاستي ها و نواقص گذشته رفع و خدمات رساني به مردم با سرعت و کيفيت بيشتري انجام گيرد.

 بهره برداري از کارخانه توليد خوراک دام، اجراي طرح هاي هادي روستايي، آماده سازي سايت مسکن مهر، آسفالت کشي، تامين آب روستاهاي چمزين و قراقوش، اصلاح و بهينه سازي و رفع حريم جاده اي، تامين برق مشترکان جديد روستايي و شهري، احداث مسکن مهر روستايي، نصب کنتور هوشمند، راه اندازي تصفيه خانه و زيرسازي معابر از جمله طرح هاي افتتاحي است.

همچنين در اين آيين، ساختمان دهياري صادق آباد و زيرسازي و آسفالت روستاهاي صادق آباد و چم کاکا کلنگ زني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07