پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جشنواره هاي استاني مکانيزمي براي ارتقاي توليدات فرهنگي است

کد خبر: 30589 تاریخ انتشار: 1397/06/04
نمایش: 1431
اخبار
رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي گفت: جشنواره هاي استاني نقش فوق العاده اي در افزايش کيفيت محصولات فرهنگي و رسانه اي استانها دارد.
عبدالعلي علي عسگري عصر يکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري افزود: به دليل پراکندگي بسيار زياد رسانه ملي در استانها ضروري است تا استانهايي که در حال برنامه سازي هستند ديده و ارزيابي شوند و براي بهبود کيفيت و عملکرد آنها تلاش شود.
وي ادامه داد: جشنواره هاي استاني از ساختارها و سامانه هايي است که به ارتقاي فعالان اين عرصه کمک مي کند.

علي عسگري تصريح کرد: کمک به ارتقاي عملکرد مراکز صدا و سيماي استانها به معناي ارتقاي عملکرد آنها و کار فرهنگي عميق تر، بهتر و اثرگذارتر است.

وي با اشاره به تهاجم فرهنگي دشمن، بر همدلي و همکاري بيشتر در عرصه فرهنگي تاکيد کرد و گفت: اگر همدلانه کار کنيم مصونيت بسيار زيادي نسبت به تهاجم فرهنگي دشمن پيدا مي کنيم.

رئيس سازمان صدا و سيما با بيان اينکه خروجي جشنواره ها توليدات با کيفيت و سطح بالايي خواهد بود، خاطرنشان کرد: وقتي محصولات سطح بالا در جشنواره ها استخراج شوند در رسانه ملي پخش خواهد شد و اين سبب مي شود تا استانها در توليدات رسانه ملي سهم بيشتري داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: ارتباطات بيشتر بين مردم، مسئولان و استانها موجب رشد و توسعه مي شود.

اقبال عباسي افزود: جشنواره ها فرصت خوبي را در اختيار مديران استانها قرار مي دهد تا امکانات، توانمندي ها، تاريخ، تمدن و مهمان نوازي خود را نشان دهند.

وي در پايان از مردم براي گردشگري، تفريح و استفاده از آب و هواي پاک اين استان و همچنين سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين استان دعوت کرد.

حدود 10 هزار اثر به جشنواره توليدات مراکز استانهاي صدا و سيما ارسال شده که 5 برابر دوره هاي گذشته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07