پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مطالعات طرح آزاد راه شهرکرد - اهواز بزودي آغاز مي شود

کد خبر: 30697 تاریخ انتشار: 1397/06/20 13:27:08
نمایش: 1983
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با تصويب هيات دولت در راستاي اجراي طرح آزاد راه شهرکرد - اهواز، عمليات مطالعاتي آن بزودي آغاز مي شود.
اقبال عباسي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: طرح آزاد راه شهرکرد- اهواز که در ادامه آزادراه سراسري مرکز به جنوب کشور احداث مي شود از مصوبه هاي هيات دولت و در رديف بودجه سال جاري قرار دارد.

وي ادامه داد: اين طرح در رديف بودجه سال 96 نيز پيش بيني شده بود اما از آنجا که براي اجراي اين طرح مقرر شده بود تا 30 درصد منابع مالي را دولت و 70 درصد را بخش خصوصي تامين کند، پيمانکاري براي اجراي طرح اعلام آمادگي نکرد.

عباسي تصريح کرد: در همين راستا براي تسهيل در اجراي طرح و رفع اين مشکل در نشستي با معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون راه و شهرسازي و مسئولان 2 استان خوزستان و چهارمحال و بختياري مقرر شده تا دولت 50 درصد هزينه را تقبل کند که در پي آن، پيمانکار کار تعيين شده و عمليات اجرايي آن بزودي اجرا مي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري، اولويت اجراي اين طرح را محور لردگان - ايذه اعلام کرد و گفت: اين پروژه در چند فاز اجرا مي شود و در ادامه به آزادراه نجف آباد - فولادشهر نيز متصل مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07