پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

روند پرداخت تسهيلات اشتغالزايي مطلوب شده است

کد خبر: 30801 تاریخ انتشار: 1397/07/11 11:25:57
نمایش: 1921
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: وضعيت پرداخت تسهيلات اشتغالزايي در استان مطلوب شده و اميد است اين روند تا کسب نتيجه ادامه پيدا کند.
اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در نشست شوراي اشتغال و سرمايه گذاري استان اظهار داشت: گرچه ناهماهنگي هايي در پرداخت تسهيلات اشتغال به ويژه در حوزه تسهيلات عشايري و روستايي در استان وجود داشت، اما اين مشکلات برطرف شده و روند اعطاي تسهيلات وضعيت بهتري پيدا کرده است.

وي با اشاره به تعهد دستگاه هاي اجرايي استان در حوزه اشتغالزايي تصريح کرد: انتظار مي رود دستگاه ها در اين خصوص برنامه ارائه دهند و اين برنامه متناسب با واقعيت هاي موجود و مبتي بر منطق باشد و از هرگونه بلندپروازي در اين حوزه خودداري شود.

عباسي با بيان اينکه اشتغال به معناي استخدام نيست، تصريح کرد: دستگاه هاي اجرايي بايد از هر ظرفيت و فرصتي براي رونق اشتغال و پيشبرد امور بهره گيرند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه از عملکرد شرکت توزيع نيروي برق استان در خصوص عدم ارائه تعهد اشتغال انتقاد کرد و افزود: در همين خصوص نامه اي به وزير نيرو با اين محتوا که شرکت توزيع برق استان هيچ برنامه اي براي اشتغال در استان ندارد، تنظيم و ارسال مي شود.

وي با اشاره به مشکلات ايجاد شده در پرداخت تسهيلات فراگير بيان کرد: يک طرح مختص سال خاصي نيست و بايد نسبت به مدت زمان اجراي طرح اعتبار آن نيز جذب شود، از همين رو لازم است تا ابلاغ و جذب، اعتبارات مربوط به تسهيلات فراگير پيگيري شود.

عباسي در ادامه گفت: بانک‌ها ليست اسامي کساني که خواستار دريافت تسهيلات بوده‌اند اما تاکنون براي دريافت آن به بانک مراجعه نکرده و يا مدارک کافي را ارائه نداده‌اند را به دستگاه اجرايي مربوطه ارائه دهند و به آنها براي مراجعه به بانک مهلت داده شود، چنانچه در مهلت مقرر مراجعه انجام نشد آن فرد حذف و فرد ديگري جايگزين شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07