پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

امروز ايرانيان اتحاد و اقتدارشان را به رخ دشمن کشيدند

کد خبر: 30811 تاریخ انتشار: 1397/07/12 13:16:24
نمایش: 2553
اخبار
استاندارچهارمحال وبختياري گفت: امروز آماده ايم که با امام(ره) ، شهدا و رهبري تجديد بيعت کنيم و آماده ايم به دشمنان بگوييم به کوري چشم دشمنان ايستاده ايم و کنار هم هستيم.
اقبال عباسي استاندارچهارمحال وبختياري در اجتماع ۲۰ هزار نفري بسيجيان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه امروز آماده ايم که با امام(ره)، شهدا و رهبري تجديد بيعت کنيم، تصريح کرد: امروز آماده ايم به دشمنان بگوييم به کوري چشم دشمنان ايستاده ايم و کنار هم هستيم.

عباسي با بيان اينکه ما به خوبي ميدانيم بايد در مقابل دشمنان انقلاب اسلامي بايستيم؛ عنوان کرد: ما براي نمايش گذاشتن اقتدارمان در کنار هم هستيم.

استاندار چهارمحال وبختياري با اشاره به اينکه ما همچنان پيرو حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت زينب(س) هستيم بيان داشت: دشمن هر روز رجز مي خواند اما فلسفه وجودي جمهوري اسلامي ايران را نفهميده است.

عباسي با اشاره به اينکه، ايران اسلامي در آن فرهنگ عاشورايي حاکم است، بيان داشت: دشمن ما اعتقادات ما را نشانه گرفته است و  همه ما بايتس لباس رزم بپوشيم و مقابل آن مي ايستيم.

وي با اشاره به اينکه استان چهارمحال و بختياري در طول شش سال اخير در مقابل همه فتنه ها ايستاد بيان داشت: مردم اين استان به همگان نشان دادند که اين استان امن ترين جا بوده و هست.

استاندار چهارمحال وبختياري افزود: کاميون داران ما ثابت کردند به دشمن که همه آن ها بسيجي هستند و نشان دادند که با ناهنجاري ها و بي تدبيري ها کاملاً مخالفيم .

وي با بيان اينکه ما در حمايت رهبرمان به پا ميخيزيم عنوان کرد: ما استکبار جهاني را عين فساد و ظلم مي دانيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07