پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

30 درصد درآمد دولت در استان ها توزيع مي شود

کد خبر: 30816 تاریخ انتشار: 1397/07/12
نمایش: 2068
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: 30 درصد درآمد دولت در استان ها و در قالب بودجه استاني توزيع مي شود.
اقبال عباسي شامگاه پنجشنبه در شوراي اداري شهرستان بروجن تاکيد کرد: بخش ديگري از درآمدهاي دولت را مجلس شوراي اسلامي به پروژه هاي ملي اختصاص مي دهد و قسمتي هم از سوي وزارتخانه ها براي پروژه هاي ملي و توزيع در استان ها تخصيص مي يابد.

وي افزود: در سال جاري از اين بودجه پنج هزار و 800 ميليارد ريال در قالب 13 فصل به چهارمحال و بختياري ابلاغ و در شهرستان هاي استان توزيع شد که سهم شهرستان بروجن 760 ميليارد ريال بوده است.

عباسي تصريح کرد: اين اعتبارات در کميته برنامه ريزي شهرستان ها به رياست فرمانداران و با حضور نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي توزيع مي شود.

وي يادآور شد: مديران دستگاه هاي اجرايي استان براي تکميل و بهره برداري طرح هاي نيمه تمام خود از طريق مسئولان استاني و ملي پيگير جذب اعتبارات باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ضرورت تسريع در تکميل و بهره برداري کامل از جاده چهار خطه شهرکرد – بروجن اظهار داشت: زيرسازي محل هاي بدون معارض در 12 کيلومتر باقيمانده از اين محور ارتباطي با کمک اعضاي شوراهاي اسلامي و مسئولان محلي آغاز شود.

عباسي گفت: راهکارهاي عملي و قانوني تامين نياز پروژه 239 تختخوابي بيمارستان بروجن و تحويل موقت آن به دانشگاه علوم پزشکي در نشست با مسئولان اجرايي استان بررسي شد.

عباسي تاکيد کرد: اداره کل راه و شهرسازي براي تحويل شهرک الهيه به شهرداري بروجن توافقاتي داشته که بايد در اجراي آن تسريع شود.

وي افزود: استفاده از تمامي ظرفيت هاي دولتي، نيمه دولتي و بخش خصوصي در روند تکميل و بهره برداري از طرح هاي نيمه تمام ضرورت دارد.

وي گفت: به همين منظور کميته برنامه ريزي شهرستان هاي استان بايستي اولويت ها، محدوديت هاي بودجه و ضرورت هاي هر شهرستان را به صورت شفاف مشخص کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07