پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
از سوي استانداري چهارمحال و بختياري اجرا شد

درخواست افزون بر 50 شهروند از طريق ميز خدمت بررسي شد

کد خبر: 30838 تاریخ انتشار: 1397/07/16
نمایش: 2395
اخبار
مديرکل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: درخواست هاي افزون بر 50 شهروند استان از طريق ميز خدمت روز دوشنبه بررسي و انجام شد.
احسان فروزنده شهرکي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: به منظور تسريع در انجام امور و رسيدگي کيفي تر به درخواست هاي شهروندان، ميزخدمت در استانداري چهارمحال و بختياري راه اندازي و فعال شد.

وي افزود: با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي، معاون هماهنگي امور عمراني، مديرکل دفتر فني، مديرکل دفتر سياسي و انتخابات، مديرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي، مديرکل دفتر امنيتي و انتظامي، مديرکل دفتر هماهنگي امور اقتصادي، مديرکل حراست، مديرکل بازرسي مديريت عملکرد و امور حقوقي، مديرکل امور بانوان و خانواده و تعدادي از کارشناسان استانداري چهارمحال و بختياري در محل ميز خدمت به درخواست هاي شهروندان از نزديک رسيدگي شد.

فروزنده شهرکي تصريح کرد: بيشترين حجم درخواست هاي شهروندان مراجعه کننده به ميز خدمت استانداري چهارمحال و بختياري در زمينه هاي اشتغال، کشاورزي، صنعت، تسهيلات، امور اقتصادي، سياسي و فرهنگي بود.

به گزارش ايرنا، با راه اندازي ميز خدمت در دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري خدمات به صورت حضوري و الکترونيکي به ارباب رجوع ارائه مي گردد، به همين منظور خدمات قابل ارائه بايد شناسايي و روش هاي ارائه آن به صورت حضوري و الکترونيکي تعريف شود.

فرهنگسازي براي مردم به منظور ترويج دريافت خدمات مورد نياز از طريق ميز خدمت در دستگاه هاي اجرايي بايد مورد توجه باشد.
کاهش هزينه ها، صرفه جويي در وقت، تسريع در خدمات رساني و ارتقاي کمي و کيفي ارائه خدمت به مردم از مهمترين مزيت هاي فعاليت ميز خدمت است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07