پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

زمينه سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري فراهم است

کد خبر: 30988 تاریخ انتشار: 1397/08/23
نمایش: 2695
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به مزيت هاي نسبي سرمايه گذاري در اين استان، از سرمايه گذاران خواست در طرح هاي توليدي، خدماتي و گردشگري اين استان سرمايه گذاري کنند.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در جلسه بررسي مشکلات خدمات سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري افزود: افق توسعه اين استان در سه حوزه گردشگري ، کشاورزي و صنعت، معدن، تجارت متمرکز شده است.

وي با اشاره به خدمات دولت در طول 40 ساله انقلاب اسلامي به مردم اين استان تصريح کرد: طي پنج سال اخير 76 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري در اين استان انجام شده است که نشان از توجه دولت تدبير و اميد به اين خطه دارد.

عباسي، با اشاره به خدمات نظام جمهوري اسلامي تاکيد کرد: بيش از 80 درصد زيرساخت هاي توسعه اي اين استان در 40 سال اخير ايجاد شده است.

وي، از چهارمحال و بختياري با عنوان بهترين قطب گردشگري ياد کرد و افزود: مواهب خدادادي و جاذبه هاي گردشگري منحصربه فرد استان بهترين فرصت را براي جذب گردشگران فراهم کرده است.

مديرکل امور اقتصادي و دارايي چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه گفت: با توجه به تاکيد و پيگيري هاي مستمر استاندار، مرکز خدمات سرمايه گذاري اين استان با جديت در صدد رفع موانع و مشکلات سرمايه گذاران در بخش هاي مختلف است.

تهمتن عبداللهي افزود: با فعاليت نوپاي مرکز خدمات سرمايه گذاري چهارمحال و بختياري مشکلات برخي پروژه هاي استان که 10 تا 15 سال بلاتکليف بودند، بررسي و راهکارهاي رفع آن ارائه شده است.

وي تاکيد کرد: مرکز خدمات سرمايه گذاران به منظور تسهيل در سرمايه گذاري و جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي و توليد ثروت و اشتغال در استان در دولت تدبير و اميد راه اندازي شده است.

به گفته وي، معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري استان براي آگاهي سرمايه گذاران داخلي و خارجي با هدف انجام سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف در دستور کار اين مرکز قرار دارد.

وي اظهار کرد: به همين منظور بسته هاي سرمايه گذاري مناسب براي ارائه به سرمايه گذاران آماده شده است.

 در اين جلسه مشکلات سرمايه گذاران بخش خصوصي در 7 طرح خدماتي ، گردشگري و صنعتي در سطح استان بررسي و راهکارهاي فرايند صدور مجوز فعاليت صادر شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07