پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مردم چهارمحال و بختياري مهمان لاله ها شدند

کد خبر: 31490 تاریخ انتشار: 1397/11/18
نمایش: 2525
اخبار
همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران ،استاندار چهارمحال و بختياري،نماينده مردم شريف شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي ،خانواده هاي شهدا و اقشار مختلف مردم، عصر پنجشنبه با حضور در گلزار شهداي شهرکرد، با اهداي گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا اداي احترام کردند.
در اين روز مردم چهارمحال و بختياري با حضور در گلزار شهداي شهرها و روستاهاي استان به مقام شامخ شهداي انقلاب و 8 سال دفاع مقدس اداي احترام کردند.

مردم چهارمحال و بختياري به پاسداشت چهلمين بهار آزادي، به ميهماني لاله هاي گلگون کفن وطن رفتند.

در اين آيين که در سراسر گلزارهاي شهداي استان برگزار شد، اقشار مختلف مردم،خانواده شهدا، ايثارگران و رزمندگان، با گلاب ناب، قبور مطهر شهدا را عطرافشاني کردند و با اهداء شاخه هاي گل به قبور شهدا ، پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي ايران را به اهتزاز درآوردند. 

در اين آيين، مردم با تجديد ميثاق آرمان هاي والاي امام راحل(ره) و شهيدان 8 سال دفاع مقدس، قبور مطهر دو هزار و 440 شهيد در 283 گلزار شهداي شهرستان هاي شهرکرد، بروجن، اردل، فارسان، کوهرنگ، لردگان ،سامان،بن و کيار چهارمحال و بختياري را غبارروبي و عطرافشاني کردند. 

چهارمحال و بختياري دو هزار و 440 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي کرده است که از اين تعداد، 40 فرمانده و سردار شهيد و 13 نفر نيز شهداي مدافع حرم است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ، استاندار چهارمحال و بختياري ، جمعي از مسوولان و اقشار مختلف مردم در اين آيين حضور يافتند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07