پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

مردم در راهپيمايي 22 بهمن جواب رجزخواني استکبار را دادند

کد خبر: 31503 تاریخ انتشار: 1397/11/22
نمایش: 2547
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مردم ولايتمدار استان با حضور پرشور و خروش انقلابي خود در جشن چهل سالگي، جواب رجزخواني، تهديد و تحريم اقتصادي استکبار جهاني را دادند.
اقبال عباسي روز دوشنبه با حضور در چهلمين جشن انقلاب اسلامي در گفت و گو با ايرنا افزود: تحريم اقتصادي و تهديد استکبار جهاني عليه نظام جمهوري اسلامي براي امت اسلامي ايران تازگي ندارد و نخ نما شده است.

وي تصريح کرد: فرهنگ ايثار و شهادت و استکبارستيزي ملت ايران که اينک در چهل سالگي به پختگي و اقتدار کامل رسيده ، موجب بيداري اسلامي در منطقه و جهان اسلام شده است. 

استاندار چهارمحال و بختياري، مطيع ولايت و ولايي بودن ملت را نقطه تمايز اين نهضت با ديگر انقلاب ها در دنيا عنوان و اظهار داشت: رمز پايداري و اقتدار نظام جمهوري اسلامي در وجود رهبري فرزانه، بابصيرت و شجاع است.

وي تصريح کرد: اين خروش امت در يوم الله 22 بهمن موجب انسجام و دلگرمي امت اسلامي در جهان مي باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري، افزود: امروز حضور هدفمند و پررنگ مردم ولايتمدار در راهپيمايي 22 بهمن يک بار ديگر توطئه هاي دشمنان را خنثي و عشق و ارادت ملت به آرمان هاي نظام اسلامي را به رخ کشيد.

وي ادامه داد: مردم در راهپيمايي با شکوه 22 بهمن اعلام کردند که انقلاب از آن خودشان است، زيرا براي پيروزي انقلاب شهيد و جانباز دادند و هيچ مشکل، تهديد و اهرمي آنان را دلسرد نمي کند و دست از انقلاب، اهداف نظام اسلامي و عهد و پيمان با رهبري و امام راحل بر نخواهند داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07