پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چشم انداز چهارمحال و بختياري معطوف به توسعه گردشگري است

کد خبر: 31508 تاریخ انتشار: 1397/11/24 09:23:00
نمایش: 1909
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در برنامه راديويي مردم و مسئولان گفت: گردشگري و توسعه بوم گردي در راس برنامه هاي چشم انداز توسعه استان قرار دارد.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در برنامه راديويي مردم و مسئولان افزود: استان با برخورداري از ظرفيت هاي بي بديل در حوزه گردشگري طبيعي مي تواند به قطب بوم گردي کشورتبديل شود و در اين خصوص بايد بيش از پيش بکوشد.

وي ادامه داد: قرارگيري بين 2 استان صنعتي و بزرگ کشور و متصل کننده کريدور فلات مرکزي به جنوب کشور موقعيت جغرافيايي مهمي را براي استان ايجاد کرده و مي طلبد تا از اين فرصت در راستاي توسعه استان بهره گيري کنيم.

مرداني، مهار بيکاري و رونق اشتغال را از مهمترين برنامه هاي استان برشمرد و گفت: با رونق گردشگري، توسعه صنعت و خدمات در استان مي توان نرخ بيکاري را در استان کاهش داد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر خدمات رساني بيش از پيش به مردم افزود: در همين راستا با دستور استاندار تمامي فرمانداران و مديران دستگاه هاي اجرايي استان روز دوشنبه را به بررسي امور ارباب رجوع خود اختصاص داده اند و ميز خدمت در ادارات داير شده است.

مرداني با قدرداني از حضور مردم استان در راهپيمايي 22 بهمن خاطرنشان کرد: اين حضور باشکوه و حماسي مردم وظيفه مسئولان را سنگين تر کرده است و بايد با پشتکار بيشتر در خدمتگزاري مردم خود را آماده کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07