پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نشست صميمي استاندار چهارمحال و بختياري با كاركنان ستادي استانداري

کد خبر: 31724 تاریخ انتشار: 1397/12/27
نمایش: 1961
اخبار
اقبال عباسي در نشست پايان سال با کارکنان استانداري چهارمحال و بختياري ، پيشاپيش فرا رسيدن سال نو و ميلاد حضرت علي(ع) را تبريك گفت.
استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تشکر از خدمات و زحمات کارکنان استانداري گفت: تقويت سرمايه هاي انساني استان، کادرسازي از بين نيروهاي موجود، تقويت و ارتقاء جايگاه استانداري، تکريم ارباب رجوع، افزايش دوره هاي آموزشي و مهارتي براي کارکنان و مديران، رعايت صرفه‌جويي و نظم در سيستم اداري از مهم ترين وظايفي است که بايد مد نظر قرار گرفته شود.

استاندار اظهار کرد: توسعه استان نيازمند همت، تلاش و تحرک همه جانبه شماست.وي اضافه کرد :زمان و وقت كاركنان مال مردم است و بايد ثانيه ها و دقايق آن را مديريت کرد.

وي تاکيد کرد: همه بايد تلاش کنيم نيروي کارآمدي براي نظام جمهوري اسلامي ايران باشيم و هر يک از مديران اين سيستم نيز تلاش کنند نيروهاي انساني توانمند و همسو با نظام جمهوري اسلامي در جهت خدمت به مردم تحويل جامعه بدهند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان جلسه براي تك تك كاركنان وخانواده هايشان آرزوي توفيق، تندرستي و سلامتي نمود. 

در اين نشست؛چند نفر از كاركنان استانداري نقطه نظرات، مسائل و مشكلات خود را در موضوعات مختلف مطرح نمودند و از استاندار چهارمحال و بختياري به خاطر کسب رتبه هاي برتر در سال ۱۳۹۷، بويژه صرفه جويي و انضباط مالي تشكر و قدرداني كردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07