پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري

اجناس به وفور در بازار وجود دارد.

کد خبر: 41827 تاریخ انتشار: 1398/01/24
نمایش: 1812
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به نزديک بودن ماه رمضان، گفت: در حال حاضر شرايط آرامي در بازار حاکم است و اجناس به وفور وجود دارد، بنابراين بايد با برنامه‌ريزي، قيمت کالاهايي همچون گوشت قرمز وسفيد به حالت تعادل برسد.
الله‌کرم نصيري 24 فروردين‌ماه در جلسه ستاد تنظيم بازار استان با اشاره به نزديک بودن ماه رمضان، بيان کرد: در حال حاضر شرايط آرامي در بازار حاکم است وبا توجه به ذخيره سازي مناسب گوشت قرمز و سفيد در استان، اجناس به وفور وجود دارد، بنابراين بايد با برنامه‌ريزي، قيمت کالاهايي همچون گوشت قرمز و سفيد به حالت تعادل برسد.
 
نصيري تاکيد کرد: برخورد با گران فروشي و تعيين مجازات متخلفان در بازار در دستورکار مستمر اعضاي کارگروه تنظيم بازار چهارمحال و بختياري قرار گيرد.

وي تصريح کرد: نظارت در چرخه عرضه گوشت قرمز با نرخ دولتي، از زمان اختصاص به عاملان فروش تا هنگام رسيدن به مصرف کنندگان تشديد شود.

وي يادآور شد: در صورت وجود تخلف در خصوص دريافت گوشت با قيمت دولتي و فروش آن به قيمت آزاد ، عوامل شناسايي مي شوند و با آنان برخورد جدي خواهد شد.

نصيري در ادامه با اشاره به موجود بودن شکر در بازار استان به اندازه کافي، تصريح کرد: با تدابير انديشيده شده، در ماه رمضان کمبودي بابت شکر وجود ندارد، همچنين مشکلي از لحاظ  تامين نهاده‌هاي دامي براي مرغداران در استان وجود ندارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06