پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اقتصاد مقاومتي بعنوان نسخه اي شفابخش در اختيار ما قرار گرفته است

کد خبر: 41830 تاریخ انتشار: 1398/01/25
نمایش: 1853
اخبار
اولين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي استان در سال ۱۳۹۸ به رياست اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري و با حضور مديران مربوط برگزار گرديد.
اقبال عباسي در ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري گفت:به منظور ارتقا و توسعه کاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور و توليد برنامه هاي نرم افزاري و ايجاد زمينه صدور خدمات فني و مهندسي در زمينه ICT؛ وجوهي از محل منابع داخلي شرکتهاي وابسته به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات تحت عنوان وجوه اداره شده تخصيص داده شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:وجوه اداره شده بايد در اختيار افرادي که طرح‌هاي فناورانه ارائه مي‌دهند و براي اجراي طرح‌هاي خود نياز به تسهيلات دارند قرار گيرد.

وي با تاکيد بر اينکه در شرايط سخت و فشار اقتصادي ، اقتصاد مقاومتي بعنوان نسخه اي شفابخش در اختيار ما قرار گرفته است، گفت: يکي از مهمترين محورهاي اقتصاد مقاومتي، اقتصاد دانش بنيان است، اگر اين اتفاق محقق شود آينده مطمئني در انتظار ايران و جوانان خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتي اگر منابع و مصارف براساس اولويت‌ها تشخيص داده شود اقتصاد مديريت مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري بايد برنامه‌اي براي سال 98 ارائه دهند که امکان عملياتي شدن آن در طول سال وجود داشته باشد و دبيرخانه ستاد اقتصاد مقاومتي نيز صرفا به اين برنامه‌ها اکتفا نکند.

وي بر لزوم تشکيل جلسات هم‌انديشي فارغ‌التحصيلان حوزه فناوري اطلاعات در هر شهرستان تاکيد و خاطرنشان کرد:لازم است براي مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان موضوعات فناورانه تبيين شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07