پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار:

سوم خرداد در کلمه به معناي مقاومت، از خودگذشتگي و ايثار است

کد خبر: 41846 تاریخ انتشار: 1398/01/27
نمایش: 2378
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: لازم است در برنامه‌هاي بزرگداشت حماسه آزادسازي خرمشهر به بيانيه گام دوم انقلاب و به‌کارگيري جوانان توجه ويژه‌اي شود.
جعفر مرداني، ۲۷ فروردين‌ماه در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه آزادسازي خرمشهر ضمن تبريک اعياد شعبانيه، اقدام خصمانه  آمريکا در خصوص سپاه انقلاب اسلامي را محکوم کرد و گفت: اهميت برگزاري اين جلسات بر کسي پوشيده نيست زيراکه اگر اين عمليات در روز سوم خرداد انجام نمي‌شد معلوم نبود که تا به امروز چه بلاهايي بر سر ملت شريف ايران مي‌آمد. 

وي افزود: عمليات بيت‌المقدس مهمترين عملياتي است که در آن رزمندگان ما توانستند در برابر توطئه‌هاي عظيم جهاني پيروز شوند. 

وي با اشاره به اينکه روز سوم خرداد در کلمه به معناي مقاومت، از خودگذشتگي و ايثار است، بيان کرد: امام خميني فرمودند: خدا خرمشهر را آزاد کرد. ما نيز عقيده داريم که پيروزي و قدرت براي خداست و ما تنها ابزار و وسيله هستيم. لذا از تمامي دستگاه‌ها، فرمانداران و معاونان اجرايي درخواست مي‌شود تمامي برنامه‌هايي را که اعلام کردنند تا تاريخ 20 ارديبهشت‌ماه به ستاد اجرايي ارسال کنند البته ارسال برنامه‌ها به تنهايي کافي نيست بلکه همه موارد عنوان شده بايد اجرا شوند به همين منظور نظارتي بر برنامه‌هاي اجرايي وجود خواهد داشت تا از نحوه اجرايي برنامه‌ها مطلع شويم. 

معاون استاندار با اشاره به  تقارن سوم خرداد با شب‌هاي احياء ماه مبارک رمضان، تصريح کرد: لازم است برنامه‌ريزي متناسب با ايام ماه مبارک باشد و همه شهرستان‌ها نيز اين برنامه‌ها را اجرا کنند. همچنين در برنامه‌هاي اين روزها به بيانيه گام دوم انقلاب و به‌کارگيري جوانان توجه ويژه‌اي شود. 

مرداني با اشاره به اينکه لازم است اجراي برنامه‌ها از طريق صدا و سيماي استان و ساير مطبوعات اطلاع رساني شود، گفت: همه برنامه‌ها مطابق با شعار سال در حوزه دفاع مقدس با عنوان «ما پيروز هستيم» هدف‌گذاري شود. 

وي در پايان بيان کرد: در عمليات بيت‌المقدس مهمترين چيزي که به چشم مي‌خورد همدلي و وحدت همه نيروهاي سپاه، ارتش و نيروهاي مردمي با يکديگر است که امروز نيز بيشتر از گذشته براي رسيدن به هدف نهايي به اين همدلي و وحدت نياز است لذا همگان اين امر را سرلوحه کار خويش قرار دهند. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07