پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري اعلام کرد

موافقت وزير صنعت با انتقال گاز به مجتمع دامداري بروجن

کد خبر: 42017 تاریخ انتشار: 1398/02/31
نمایش: 2661
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در نشست روز سه شنبه با وزير صنعت، معدن و تجارت با تقاضاي انتقال گاز به مجتمع دامداري بروجن از محل ايستگاه شهرک صنعتي اين شهر موافقت شد.
اقبال عباسي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مجتمع دامداري شهر بروجن در مجاورت شهرک صنعتي اين شهر واقع شده و تامين کننده بخش عمده اي از محصولات خام دامي براي صنايع بالادستي اين شهرک صنعتي است اما از آنجاکه از نعمت گاز محروم است، انتقال گاز به اين منطقه را به يک ضرورت تبديل کرده است.

وي ادامه داد: تنها راه انتقال گاز به اين منطقه از طريق ايستگاه شهرک صنعتي بروجن ميسر است و با تشريح اين ضرورت براي وزير صنعت، معدن وتجارت، موافقت لازم را براي با انجام اين انتقال را کسب کرديم.

عباسي تصريح کرد: با توجه به بررسي هاي انجام گرفته ميزان ظرفيت فني اين ايستگاه پاسخگوي نياز فعلي واحدهاي موجود و همچنين توسعه آتي شهرک صنعتي است و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: همچنين در اين نشست ظرفيت ها و توانمندي هاي بخش صنعت و چالش هاي فراروي واحدهاي صنعتي، معدني و توليدکنندگان استان براي دکتر رحماني شرح داده شد و وزير صنعت، معدن و تجارت قول مساعدت براي رفع اين چالش ها داد.

عباسي خاطرنشان کرد: در اين نشست از وزير دعوت شد تا در آينده نزديک با سفر به استان از نزديک با مشکلات و موانع توليد در استان آشنا تا راهکارهاي مناسبي براي اين موضوع تدبير شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07