پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

اجراي قانون در عمل به مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد ضرورت دارد

کد خبر: 42025 تاریخ انتشار: 1398/03/01
نمایش: 2786
اخبار
دومين جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان در سال جاري به رياست استاندار چهارمحال و بختياري، به‌منظور رفع مشکلات واحدهاي توليدي و با هدف ايجاد رونق در توليد برگزار شد.
اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري مشکلات 11 طرح توليدي اين استان را بررسي کردند.

استاندار چهارمحال و بختياري در دومين ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان در سال جاري گفت: از اين مجموع طرح هاي بررسي شده 4 طرح در بخش کشاوري و 7 طرح در حوزه صنعت بوده است.

وي تاکيد کرد: تمامي مسئولان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري موظفند در راستاي رونق توليد به مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان عمل کنند.

عباسي تصريح کرد: تمامي مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري بايد بدون تغيير اجرايي شود.

وي يادآور شد: اجراي قانون در عمل به مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد ضرورت دارد و در اين راستا اجازه سوءاستفاده به هيچکس داده نخواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ارائه راهکارهاي کارشناسي براي رفع مشکل واحدهاي توليدي مي تواند در رونق توليد تاثيرگذار باشد.

وي گفت: تمامي واحدهاي توليدي بدهکار به بانک هاي عامل، تامين اجتماعي و امور مالياتي بايد نسبت به تعيين تکليف بدهي هاي خود اقدام کنند.

عباسي تاکيد کرد: براي جبران خسارت واحدهاي توليدي آسيب ديده در حوادث طبيعي بايد در نشست هاي کارشناسي مرتبط برنامه ريزي و تصميم گيري کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان اظهار داشت: منابع صندوق توسعه ملي در بانک‌ها محدود است و ممکن است منابع در يک فرصت محدود به طرح‌هاي توليدي پرداخت شود.

گفتني است، تعدادي از طرح هاي مطرح شده در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري به علت کافي نبودن راهکارهاي قانوني و نبود اختيارات لازم براي بررسي بيشتر به جلسه آينده موکول و يک طرح هم به ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي کشور ارجاع شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07