پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اجراي طرح ملي کاداستر (حدانگاري) از اولويت هاي دولت است .

کد خبر: 42089 تاریخ انتشار: 1398/03/22
نمایش: 2795
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اجراي طرح ملي کاداستر (حدانگاري) از اولويت هاي دولت است که موجب شفاف سازي وضعيت عرصه ملي و املاک مالکان شده است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در جلسه رفع تداخلات اراضي ملي و کشاورزي چهارمحال و بختياري که با حضور معاون وزير جهاد کشاورزي و رئيس سازمان امور اراضي کشور برگزار شد، اظهار داشت: اين طرح ملي در هويت بخشي، شناسنامه دار کردن و صدور کارت هوشمند براي کشاورزان بسيار حائز اهميت است و در جهت رفاه حال بهره برداران در اين استان است.

وي، از نحوه اجراي طرح کاداستر حدنگاري در عرصه‌هاي ملي شهرستان‌هاي استان در ۴ سال گذشته ابراز رضايت کرد و تصريح کرد: اجراي طرح حدنگار در ۵۰ هزار هکتار از اراضي دولتي و شخصي در امسال را گام بلند در رفع تداخلات و اختلافات ملکي بين بهره برداران و عرصه ملي خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختياري بر تسريع رفع تداخلات پلاک‌هاي داراي مشکل قانوني سطح استان از سوي دستگاه‌هاي اجرايي تاکيد کرد و گفت: براي رفع تداخلات ارضي، ملاک قانون است که اگر مقررات و ضوابط با تأمل و همکاري دستگاه‌هاي اجرايي، قضائي و نظارتي به خوبي صورت گيرد اختلافات ملکي در کمترين زمان ممکن قابل رسيدگي است.

در اين جلسه رفع تداخلات چهار پلاک مشکل دار شهرستان شهرکرد و سامان بررسي و راهکار رفع اختلافات از سوي رئيس سازمان امور اراضي کشور ارائه شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07