پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار در نشست با ر رئيس سازمان برنامه و بودجه

اقدامات چهارمحال و بختياري در حوزه اقتصاد مقاومتي تشريح شد

کد خبر: 42116 تاریخ انتشار: 1398/03/28
نمایش: 2871
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در نشستي به همراه مجمع نمايندگان استان با رئيس سازمان برنامه و بودجه اقدامات و فعاليت استان در حوزه اقتصاد مقاومتي تشريح شد.

اقبال عباسي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين نشست که دوشنبه شب در محل دفتر دکتر نوبخت برگزار شد، به همراهي و تعامل مطلوب دولت و مجلس براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و بهره گيري از ظرفيت هاي موجود در استان اشاره و بر تقويت اين تعامل تاکيد شد.

عباسي، رفع محروميت از چهارمحال و بختياري را نيازمند حمايت ملي دانست و گفت: اميد است با سفر مسئولان ارشد کشوري به استان و مشاهده ظرفيت هاي موجود بتوان حمايت هاي لازم را در جهت رونق اقتصادي استان جلب کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در اين نشست از دکتر نوبخت درخواست شد تا در راستاي رسيدن به اهداف اقتصاد مقاومتي عضويت معين را در استان چهارمحال و بختياري قبول کرده و با رهنمودهاي خويش زمينه تحرک هرچه بيشتر ستاد اقتصاد مقاومتي استان را فراهم کند.

وي افزود: دکتر نوبخت در اين نشست قول مساعد داد تا به منظور بازديد از طرح هاي عمراني، اقتصادي و بررسي اهداف اقتصاد مقاومتي در آينده نزديک به اين استان سفر کند و مسئوليت معين استان را عهده دار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07