پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري شهادت قربانعلي اميدي را تبريک و تسليت گفت

کد خبر: 42242 تاریخ انتشار: 1398/04/27
نمایش: 2876
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه با صدور پيامي شهادت مدافع وطن " قربان علي اميدي ارجنکي " را تبريک و تسليت گفت.

استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي شهادت شهيد قربانعلي اميدي ارجنکي که در راه دفاع از امنيت کشور در درگيري با اشرار مسلح در شهرستان فنوج استان سيستان و بلوچستان به شهادت رسيد، را  تبريک وتسليت گفت.

در پيام اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري آمده است:شهدا نماد ايثار و فداکاري‌اند و نزد پروردگار متعال بالاترين درجات را داشته و روزي مي‌خورند.

اين پيام مي افزايد: شکوه و سربلندي ايران اسلامي، مرهون مجاهدت دلير مرداني است که در مکتب انسان ساز ولايت، درس عشق، ايثار و خدمت آموختند؛ مرداني که با دل بريدن از تمامي تعلقات به دعوتگاه يار شتافتند و برگ برگ دفتر هستي را با نام و ياد خود جلوه‌اي ديگر بخشيدند.

استاندار تاکيد کرده است: اينجانب عروج ملکوتي سروان "قربانعلي اميدي ارجنکي" را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداري از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در راه مبارزه با اشرار مسلح جان شيرين خود را نثار نموده به محضر امام عصر (عج)، ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مد ضل العالي)، خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهي و پرسنل فداکار نيروي انتظامي و مردم شريف استان چهارمحال و بختياري تبريک و تسليت عرض نموده و علو درجات اين شهيد والامقام را از درگاه الهي مسئلت دارم

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07