پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
مشاور وزير کشور در امور بانوان:

توجه و بهره‌گيري از زنان شايسته و توانمند در چهارمحال و بختياري قابل توجه و شايسته قدرداني است.

کد خبر: 42367 تاریخ انتشار: 1398/05/22
نمایش: 2856
اخبار
مشاور وزير کشور در امور بانوان: توجه و بهره‌گيري از زنان شايسته و توانمند در اين استان بخصوص در پست هاي مديريتي قابل توجه و شايسته قدرداني است.
مشاور وزير کشور در امور بانوان در نشست با استاندار چهارمحال و بختياري با ارزيابي مطلوب از انتصابات و برنامه‌هاي استاندار  در حوزه زنان، اظهار داشت: توجه و بهره‌گيري از زنان شايسته و توانمند در اين استان بخصوص در پست هاي مديريتي قابل توجه و شايسته قدرداني است.

فريبا نظري‌ پورکيايي افزود: باعث خوشحالي است که چهارمحال و بختياري استانداري دارد که با انتصاب زنان موفق و شايسته، باور عمومي را در اين استان به سمت توسعه يافتگي تغيير داده  و اميد مي‌رود با تداوم اين نگاه شاهد تسريع در تحقق توسعه‌يافتگي اين استان باشيم.

وي ادامه داد: توصيه وزير کشور به فرمانداران کشور اين است که يکي از معاونان خود را از بانوان توانمند منصوب کنند و انتظار مي‌رود در استان چهارمحال و بختياري دست کم در يکي از شهرستان‌ها شاهد انتصاب يک بانوي معاون فرماندار باشيم.

نظري‌ پورکيايي تصريح کرد: در بحران سيلاب بهار امسال، شهرستان‌هايي که معاون فرماندار بانو داشتند مديريت بحران خوبي از خود نشان داند و از همين رو توصيه مي‌شود در ساختار فرمانداري شهرستان‌ها از توانمندي بانوان بهره‌گيري شود.

مشاور وزير کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به اعتبارات ناکافي حوزه زنان، تصريح کرد: پيشنهاد مي‌شود تا در قالب يک طرح جامع و کامل در حوزه زنان و کودکان و با جلب رضايت استاندار بخشي از اعتبارات حوزه اجتماعي به پيشبرد برنامه‌هاي حوزه زنان اختصاص يابد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07