پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

جرايم بيمه‌اي واحدهاي توليدي بحران‌زده بخشيده مي‌شود

کد خبر: 42378 تاریخ انتشار: 1398/05/23
نمایش: 2348
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه سقف و محدوديتي براي پرداخت تسهيلات احداث صنايع تبديلي نداريم، گفت: دولت از متقاضيان به سرمايه گذاري در اين حوزه به جد حمايت مي کند.
اقبال عباسي در پنجمين ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه موانع و مشکلات توليد در اين ستاد مورد بررسي قرار مي‌گيرد، گفت: حمايت از توليد کنندگان، حفظ اشتغال موجود، ايجاد اشغال جديد و رونق اقتصادي مورد توجه مسئولان عضو ستاد باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص مصوبه جديد  هيأت دولت براي بخشودگي جرايم بيمه‌اي، افزود: تمامي توليدکنندگاني که از تاريخ 29 اسفندماه سال 1396 دچار مشکلات بيمه‌اي شده‌اند، چنانچه مشکل آن‌ها به تصويب ستاد تسهيل برسد جرايم آن‌ها بخشوده و اصل بدهي را به‌صورت نقدي و اقساطي پرداخت کنند.

وي خاطرنشان کرد: واحدهايي که در حوادث غيرمترقبه اعم از سيل و زلزله، نوسانات نرخ ارز و تحريم‌ها دچار بحران شده‌‍‌اند، از پرداخت هرگونه جرايم بيمه‌اي معاف هستند.


وي افزود: به همين منظور ،وضعيت بدهي بيمه‌اي واحدهاي توليدي بحران‌زده چهارمحال و بختياري در کارگروهي تخصصي بررسي  ونسبت به معرفي واحدهاي توليدي واجد شرايط به تامين اجتماعي اقدام شود.

عباسي در ادامه با اشاره به اينکه چهارمحال و بختياري از قطب‌هاي مهم توليد در حوزه کشاورزي، دامپروري، آبزيان و محصولات باغي است، افزود: به‌طور يقين ايجاد صنايع تبديلي موجب رونق در توليد و اشتغال مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه سقفي براي پرداخت تسهيلات براي متقاضيان احداث صنايع تبديلي در نواحي صنعتي، اراضي شخصي و ملي نداريم، تأکيد کرد: همچنين 18 ميليارد تومان از اعتبارات فني و اعتباري استان در اين خصوص در نظر گرفته شده است.

وي اضافه کرد: براي متقاضيان احداث صنايع تبديلي در نواحي و شهرک‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري زيرساخت‌هاي لازم از جمله آب، برق و گاز پيش‌بيني شده است و نيازي به طي کردن مراحل اداري براي اخذ مجوز وجود ندارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07