پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري با خانواده شهدا و آزادگان ديدار کرد

کد خبر: 42380 تاریخ انتشار: 1398/05/25
نمایش: 2257
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي با دو خانواده شهيد و يک آزاده دوران دفاع مقدس ديدار کرد.
اقبال عباسي شامگاه پنجشنبه به همراه جمعي از مديران اين استان در منزل شهيد سيد رحمان مرتضوي، شهيد قربانعلي اميدي ارجنکي و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس حميدرضا حبيبي حاضر شد و از رشادت‌ها و فداکاري‌هاي اين بزرگ‌مردان ايثار و شهادت تجليل و قدرداني کرد.

وي در ديدارها با تاکيد بر زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا و قدرداني از مقام ايثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور، اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و امروز ايستادگي يک ملت بزرگ در برابر قدرت هاي جهاني بدون ايثار، گذشت، فداکاري، ايستادگي و آمادگي براي دفاع از ميهن و شهيد شدن امکانپذير نبود.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران در برابر رژيم تا دندان مسلح، ملتي با دست خالي اما با اراده‌اي محکم و مسيري روشن و رهبري مدبرانه را در پيش روي خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادي پيروز شود.

عباسي با بيان اينکه شهادت اوج کمال انسان است، تصريح کرد: شهادت از برترين واژه‌هاي فرهنگ اسلامي و از مقدس‌ترين مفاهيم معارف الهي است که بايد بيش از پيش به تبيين جايگاه آن براي نسل جوان اهتمام ورزيد.

وي خاطرنشان کرد: دستاورد اساسي امام خميني(ره) در رهبري انقلاب اسلامي، احياي اسلام ناب محمدي(ص) و مهمترين ويژگي آن احياي فرهنگ شهادت و ايثارگري بود که با مروري گذرا بر فرايند نهضت امام راحل و قوام نظام اسلامي مي‌توان بخوبي دريافت که اگر فرهنگ شهادت‌طلبي و ايثارگري نبود امروز نظام اسلامي و ملت ايران به اين پيروزي‌ها و موفقيت‌هاي گسترده دست نمي‌يافت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07