پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هندي‌ها در چهارمحال و بختياري شرکت سرم‌سازي راه‌اندازي مي‌کنند

کد خبر: 42402 تاریخ انتشار: 1398/05/27
نمایش: 1942
اخبار
يک هيات سرمايه‌گذاري از کشور هند براي راه‌اندازي شرکت سرم‌سازي دامي و پزشکي در چهارمحال و بختياري اعلام آمادگي کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري روز يکشنبه در نشست هماهنگي با اين هيات هندي با اعلام آمادگي همه‌جانبه براي جذب سرمايه گذار در اين استان، اظهار داشت: چهارمحال و بختياري داراي ظرفيت‌هاي بي شماري در حوزه‌هاي مختلف از جمله دامپروري است.

وي ادامه داد: اين ظرفيت فرصت خوبي را براي شرکت‌هاي دامپزشکي و پزشکي فراهم کرده است تا ضمن انجام فعاليت‌هاي علمي بتوانند با راه‌اندازي واحدهاي توليدي در راستاي رونق توليد و اشتغال در اين استان گام بردارند.

عباسي با اشاره به اينکه چهارمحال و بختياري دومين استان عشايرنشين کشور است، تصريح کرد: اين استان به همراه استان‌هاي همجوار قطب دامپروري کشور را تشکيل مي دهد و بي‌شک سرمايه‌گذاري در اين حوزه منافع دوجانبه‌اي را به همراه خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد نسبت به حذف موانع اداري و تسريع در فرايند سرمايه‌گذاري در استان، ابراز اميدواري کرد که شرکت هندي بتواند در کوتاه‌ترين زمان فعاليت‌هاي علمي و توليدي خود را در اين استان آغاز کند.

سرپرست هيات سرمايه‌گذار هندي نيز با ابراز علاقه نسبت به سرمايه‌گذاري در اين استان، ظرفيت‌هاي قابل توجه و کم نظير اين استان در حوزه منابع طبيعي و دامپروري را عامل انتخاب اين استان براي سرمايه‌گذاري عنوان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07