پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

توسعه نيروي انساني يکي از مهمترين هاي عوامل در توسعه همه جانبه کشور است

کد خبر: 42404 تاریخ انتشار: 1398/05/27
نمایش: 2242
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري:توسعه نيروي انساني يکي از مهمترين هاي عوامل در توسعه همه جانبه کشور است
استاندار چهارمحال و بختياري عصر يکشنبه در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان با حضور معاون تربيت‌بدني و سلامت وزير آموزش و پرورش با اشاره به اهميت موضوع تربيت بدني و همچنين تربيت اجتماعي در بين دانش آموزان افزود: برگزاري مسابقات و جشنواره هاي مختلف ورزشي و فرهنگي در سطح کشور علاوه بر ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين دانش آموزان، زمينه ايجاد رقابت سالم ، رفاقت و تبادل فرهنگ را بين قوم ها و فرهنگ هاي مختلف فراهم مي سازد.

اقبال عباسي افزود: بايد از ظرفيت حضور دانش آموزان،مربيان و خانواده هاي آنان براي معرفي جاذبه هاي فرهنگي و گردشگري استان استفاده کرد.

به گفته وي، برگزاري اين مسابقات يک ظرفيت بسيار عالي براي معرفي استان است که بايد از تمام توان سخت افزاري و نرم افزاي استاندارد براي ميزباني از افراد شرکت کننده استفاده کرد.

عباسي با اشاره به اينکه توسعه نيروي انساني يکي از مهمترين هاي عوامل در توسعه همه جانبه کشور است، افزود: بايد به نظام تعليم و تربيت بيش از پيش توجه شود تا بتوان نيروي انساني کارآمد وخلاق براي جامعه تربيت کرد.

وي با تاکيد بر کمبود نيروي انساني به عنوان يکي از مهمترين مشکلات آموزش و پروش افزود: بايد نقل و انتقالات و همچنين طرح هاي تجميع کلاس هاي درس در مناطق مختلف بدون تبعيض و با رعايت عدالت اموزشي اجرا شود.

عباسي افزود: براي سال تحصيلي جديد ۵۰۸ نيروي انساني جديد به بدنه آموزش و پرورش استان افزوده مي شود که ۱۸۸ نفرار اين تعداد از طريق آزمون استخدامي و ۳۲۰ نفر از طريق جذب در دانشگاه فرهنگيان هستند.

🔹معاون تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش به منظور شرکت در سي امين دوره مسابقات قهرماني ورزش دانش اموزان دختر سراسر کشور به استان چهارمحال و بختياري سفر کرده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07