پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
نوبخت اعلام کرد:

۸ برنامه براي ايجاد ۹۸۸هزار فرصت شغلي در قانون بودجه تدوين شد

کد خبر: 42427 تاریخ انتشار: 1398/05/31
نمایش: 2179
اخبار
رئيس سازمان برنامه و بودجه از توجه جدي دولت به اقتصاد مقاومتي خبر داد و گفت : در تبصره ۱۸ قانون بودجه براي ايجاد ۹۸۸ هزار فرصت شغلي ۸ برنامه تعريف و تدوين شده است.
محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرکرد در فرودگاه بين المللي اين شهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : تشکيل ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي براي کمک به توليد کنندگان است به همين دليل، در تبصره ۱۸ قانون بودجه براي ۹۸۸ هزار فرصت شغلي ۸ برنامه تدوين شده و براي چهارمحال و بختياري مشابه اين برنامه تعريف شد که اين برنامه ها براي توليد و اشتغال فراهم شده است.

نوبخت، درباره لايحه حذف ۴ صفر از پول ملي نيز گفت : اين طرح بيشتر آماده کردن فضاي جامعه با محاسبات است و اگر انتظار داشته باشيم شاخص هاي اقتصادي را متحول کند ، آنها با يک برنامه هاي ديگر انجام مي شود.

 رئيس سازمان برنامه و بودجه گفت:  به طور قطع مباني محاسباتي مردم اکنون با واحد " تومان " انجام مي شود  به همين جهت تلاش شد اين موضوع که واقعي است ، آسان تر شود و مزايت آن بزودي اطلاع رساني مي شود.

وي ، هدف از سفر خود به چهارمحال و بختياري را به نمايندگي از دولت جهت شرکت در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان عنوان کرد و گفت : از اين پس بايد پيش از گذشته به استان سفر و طرحهاي اقتصاد مقاومتي را دنبال کنم.

به گفته وي، چندين طرح بزرگ اقتصاد مقاومتي  در اين استان مطرح است که بايد دنبال شود که مهمترين اين طرحها اتصال چهارمحال و بختياري به شبکه سراسري خط آهن کشور است و در اين زمينه پيشرفت فيزيکي آن بررسي و پيگيري شده است تا روند اين طرح ملي تسريع شود.

نوبخت، ساخت دو هزار واحد مسکوني نيازمند در طول يک سال را از ديگر برنامه هاي سفر خود به چهارمحال و بختياري عنوان کرد و گفت : جاده لردگان به شهرکرد نيز در اين سفر در ستاد اقتصاد مقاومتي مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه در سفر به چهارمحال و بختياري در نشست ستاد اقتصاد مقاومتي وشوراي برنامه ريزي و توسعه، بهره برداري از طرحهاي اقتصادي ، آغاز ساخت واحدهاي مسکوني نيازمند و ديدار از طرحهاي اقتصادي مقاومتي شرکت کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07