پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

کارآمدي نظام اداري نيازمند گزينش نيروي انساني توانمند است

کد خبر: 42456 تاریخ انتشار: 1398/06/04
نمایش: 1756
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر نقش نيروي انساني توانمند در کارآمدي نظام اداري، اظهار داشت: اين موضوع نشانگر رسالت حساس و تعيين کننده نيروهاي هسته گزينش است.
اقبال عباسي روز دوشنبه در نشست دبير هيات عالي گزينش کشور با گزينشگران چهارمحال و بختياري، افزود: سلامت اداري همواره براي نظام اسلامي که با هدف خدمت به مردم شکل گرفته است ، بسيار مهم و اساسي است و يکي از مولفه‌هايي که مي‌تواند سلامت نظم اداري را تامين کند نيروي انساني متعهد، متخصص و کارآمد است.

وي ، حراست از سلامت اداري را يکي از مهمترين دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري دانست و گفت: گزينشگران در اين حوزه نقش تعيين کننده‌اي دارند و بايد زمينه‌اي فراهم کنند تا هم رضايت مردم محقق و هم اهداف والاي نظام به درستي اجرا شود.

عباسي خاطر نشان کرد: گزينش افراد صالح در نظام اداري کشور بسيار مهم است و منجر به رضايتمندي مردم مي‌شود که در نهايت خشنودي خداوند متعال را به همراه دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه گزينش در حفظ و حراست از منافع نظام و بيت‌المال نقش مهمي دارد، اظهار داشت: گزينشگران چشمان بيناي يک تشکيلات هستند که مي‌تواند ادارات و نهادها را از گزند برخي مفاسد احتمالي مصون نگاه دارند.

عباسي افزود: جايگاه گزينش و تصميمات گزينش موجب مي‌شود افراد شايسته افتخار خدمت در نظام جمهوري اسلامي ايران را داشته باشند و بر تحقق دستيابي به اهداف و تعالي سازماني بکوشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06