پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

کارمندي فرصتي مغتنم براي خدمتگزاري صادقانه به مردم است

کد خبر: 42457 تاریخ انتشار: 1398/06/04
نمایش: 2490
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تبريک هفته دولت و روز کارمند، گفت: مبناي کارمندي ، رعايت برخي اصول و معيارها و فرصتي مغتنم براي خدمتگزاري صادقانه به مردم است.
اقبال عباسي روز دوشنبه در نشست صميمي با کارکنان استانداري به مناسبت گراميداشت روز کارمند افزود: کارمندان بايد براي رضاي خدا و خدمت به خلق با شرافت و صداقت کار کنند.

وي با تاکيد بر بروزرساني دانش خود در انجام هرچه بهتر وظايف محوله، تصريح کرد: کارکنان دولت براي بالا بردن سطح دانش و به‌روز شدن اطلاعات خود بايد در مسير آموزش و کسب دانش قرار گيرند تا زمينه ارتقاء، تجربه و مهارت‌آموزي را در خود  فراهم کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري، تعهد به وظيفه اداري براي خدمت به مردم، حرمت به شان و جايگاه اداري، احترام به ارباب رجوع، پاسخگويي شفاف، درک شرايط روز و هموار کردن مسير کسب و کار براي بخش خصوصي را از ديگر وظايف کارمندان دانست.

عباسي، صيانت از حيثيت، اعتبار و منزلت کارمندي را وظيفه همه کارکنان دولت دانست و اظهار داشت: کارکنان علاوه بر دلبستگي و وابستگي کاري از سيستم اداري خود صيانت کنند.

وي خاطرنشان کرد: دولت برگرفته از راي مردم است و همه وظيفه داريم از آن حمايت کنيم تا کارهايي که در مسير خدمت به مردم انجام مي‌شود، معطل نماند.

عباسي ، هفته دولت را  فرصت مناسبي براي ارائه برنامه‌هاي انجام شده به مردم به عنوان ولي‌نعمتان انقلاب دانست و گفت: مردم پشتوانه اصلي نظام و دولت هستند و همراهي آنها در پيشبرد هرچه بهتر امور کشور يک ضرورت است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه وحدت، اميد آفريني، انسجام و خدمت صادقانه از اهداف دولت خدمت‌گزار است، خاطرنشان کرد: دولت تدبير و اميد تاکنون با اجراي طرح هاي متعدد درحوزه‌هاي مختلف و رفع مسائل و مشکلات مردم گام هاي اثرگذاري برداشته است.

🔸در پايان اين نشست استاندار چهارمحال و بختياري، ليلا محمديان را به عنوان معاون توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري معرفي کرد.

🔸با تفکيک معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، اين حوزه ها از يکديگر طبق دستورالعمل اجرايي وزارت کشور منفک و تبديل به معاونت هاي جداگانه شده است و وزارت کشور در بهره‌گيري از بانوان شاغل داراي شرايط احراز پست در استانداري هاي کشور جهت تصدي پست معاونت توسعه مديريت و منابع تاکيد داشته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06