پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

تهديدهاي دشمن عليه نظام با همدلي مردم خنثي شده است

کد خبر: 42459 تاریخ انتشار: 1398/06/05
نمایش: 1770
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تنگناها و تهديدهايي که دشمن براي کشور شکل داده است، همراهي مردم با مسئولان در خنثي سازي اين توطئه‌ها را تعيين کننده دانست.
اقبال عباسي دوشنبه شب در ديدار فرماندهي انتظامي استان که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد، اظهار داشت: معضل ها را بايد به موقع و با تدبير لازم کنترل کرد تا تبديل به مشکل و بحران نشود.

وي ادامه داد: اگر چه دشمن همواره تلاش دارد تا مردم را نسبت به نظام بدبين و نااميد کند اما مردم با هوشمندي و حضور به موقع در صحنه اين نقشه ها را نقش بر آب کردند.

عباسي تصريح کرد: مشکلات و تنگناها به ويژه در حوزه اقتصادي زياد است اما اين مشکلات با پايداري مردم و تدبير مسئولان فروکش کرده است و آرامش و ثبات در بازار در حال شکل گيري است.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اين همدلي و همراهي بايد در آستانه انتخابات پيش رو بيش از پيش تقويت شود چرا که دشمن در اين حوزه نيز نقشه هايي در نظر گرفته است.

🔸فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست با تبريک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: دشمن توان تلاش خود را براي آسيب زدن به نظام و مردم به کار گرفته است.

سردار غلامعباس غلامزاده ادامه داد: فشار حداکثري بر اقتصاد، عمليات رواني و فشار به عنوان ايجاد ناامني در جامعه ۳ راهبرد دشمن در همين راستا است.

وي ايجاد شکاف بين مردم و نظام را از مهمترين تهديدهاي دشمن برشمرد و گفت: اين تهديد با هوشمندي مردم، تدبير مسئولان و ياري خدا مهار شده و اين هدف شوم دشمن هيچگاه محقق نخواهد شد.

غلامزاده خاطرنشان کرد: با وجود همه تنگناها مشکلي در کشور شکل نگرفت و ايران از گردنه هاي سخت عبور کرد.

سردار غلامزاده افزود: نيروي انتطامي تمام تلاش را به کار گرفته تا محيط امني را براي مردم فراهم کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06