پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
با دستور رئيس جمهوري

عمليات اجرايي ۵ هزار واحد مسکوني چهارمحال و بختياري آغاز شد

کد خبر: 42460 تاریخ انتشار: 1398/06/05
نمایش: 1939
اخبار
عمليات اجرايي براي احداث ۵ هزار و ۱۹واحد مسکوني طرح اقدام ملي توليد مسکن روز سه شنبه با دستور رئيس جمهوري از طريق ويدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در استان، با حضور استاندار چهارمحال و بختياري آغاز شد.
اقبال عباسي پنجم شهريورماه در آيين کلنگ‌زني طرح اقدام ملي توليد مسکن به صورت ويديو کنفرانس همزمان با سراسر کشور و با حضور رئيس جمهور در محله ۳۸منظريه شهرکرد اظهار کرد: سهم چهارمحال و بختياري از مسکن ملي 2 هزار واحد است که تا پنج هزار و ۱۹ واحد ظرفيت‌سازي شده است. 

وي ادامه داد: امروز ۷۴۱ واحد توسط بنياد مسکن در چهار شهرستان استان کلنگ‌زني مي‌شود و اين ظرفيت تا ۱۰ هزار واحد نيز قابل افزايش است. 

عباسي به حضور رييس سازمان برنامه و بودجه و رئيس بنياد مسکن در استان طي هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن محرومين روستايي با نام دو هزار و 440 شهيد کلنگ‌زني شد و خوشبختانه ساخت همه مسکن مهرهاي استان به پايان رسيده است. 

وي گفت: در روزهاي آينده نيز بازسازي 2 هزار واحد از بافت‌هاي فرسوده با حضور وزير راه و شهرسازي کلنگ زده خواهد شد. 

استاندار اظهار کرد: در هفته دولت سال جاري نيز 268 پروژه با  220 ميليارد تومان به اتمام رسيده و همچنين در طول خدمت دولت تدبير و اميد دو هزار و 623 واحد مسکوني با چهار هزار ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيده است. 

 رئيس جمهوري همچنين در اين مراسم به طور همزمان از طريق ارتباط ويدئويي با استانداران چهارمحال و بختياري، خراسان رضوي، خراسان جنوبي، اصفهان و هرمزگان فرمان آغاز عمليات اجرايي طرح اقدام ملي مسکن در اين ۵ استان را صادر کرد. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06