پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۲۶۲۳ طرح چهارمحال و بختياري در دولت تدبير و اميد بهره برداري شد

کد خبر: 42461 تاریخ انتشار: 1398/06/05
نمایش: 2514
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تلاش دولت براي توسعه مناطق مختلف کشور، گفت: تاکنون در دولت تدبير و اميد ۲ هزار و ۶۲۳ طرح با اعتباري افزون بر ۴ هزار ميليارد تومان در اين استان بهره برداري و افتتاح شده است.
اقبال عباسي روز سه شنبه در آيين جشن ۴۰ سالگي دانشگاه شهرکرد با اشاره به خدمات دولت تدبير و اميد، افزود: دولت يازدهم و دوازدهم نگاه ويژه اي به همه مناطق کشور از جمله چهارمحال و بختياري داشته است.

وي ادامه داد: در سالجاري نيز سفر جمعي از مسئولان ارشد کشور به استان انجام شد و با مساعدت دولتمردان اعتبارات خوبي براي اجراي طرح هاي راهسازي، حوزه مسکن و گردشگري و رونق توليد به استان اختصاص داده شد.

عباسي، با اشاره به سفر اخير رئيس سازمان برنامه و بودجه به اين استان، اظهار داشت: در اين سفر اعتبارات قابل توجهي را براي زيرساخت ها و بخش هاي مختلف استان در نظر گرفته شد.

استاندار چهارمحال و بختياري ، تکميل راه آهن مبارکه به سفيد دشت را از مهمترين اين طرح ها عنوان کرد و گفت: مقرر شد تا ۷۰۰ ميليارد تومان اعتبار براي اجراي اين طرح در نظر گرفته شود که اميد مي رود با جذب به موقع اين اعتبار، اين طرح ملي که يکي از نيازهاي اصلي استان براي توسعه است ، در بهار ۱۴۰۰ به بهره برداري برسد.

عباسي ، همچنين از اختصاص ۵ ميليون يورو اعتبار براي اجراي طرح راه آهن اصفهان- شهرکرد- خوزستان خبر داد و تصريح کرد:  مقرر شد تا مطالعات اين طرح ظرف دو ماه آينده انجام گيرد.

وي، اجراي آزاد راه شهرکرد- خوزستان ، انجام تملک اراضي محور شهرکرد- بروجن- لردگان با ۱۰ ميليارد تومان، طرح راهسازي محور فارسان- دشتک با تخصيص اعتبار ۳۰ ميليارد تومان و تسريع در تکميل محور شهرکرد- بازفت و شهرکرد- شلمزار- ناغان از ديگر مصوبات دولت در سالجاري برشمرد.

استاندار چهارمحال و بختياري احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکوني محرومان و بيش از ۵ هزار مسکن ملي در استان را از ديگر خدمات دولت عنوان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06