پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مسئولان ارشد استان براي رفع مشکلات مربوط به بخش خصوصي عزم جدي دارند.

کد خبر: 42465 تاریخ انتشار: 1398/06/06
نمایش: 2150
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري :مسئولان ارشد استان براي رفع مشکلات مربوط به بخش خصوصي و پيمانکاران عزم جدي دارند.
استاندار چهارمحال و بختياري شامگاه سه شنبه در نشست بررسي مشکلات فعالان بخش خصوصي استان با حضور رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي  در اتاق بازرگاني شهرکرد تاکيد کرد:مسئولان ارشد اين استان براي رفع مشکلات مربوط به بخش خصوصي و پيمانکاران عزم جدي دارند.

اقبال عباسي افزود: به همين منظور در جلسات تصميم‌گيري مهم مانند ستاد تسهيل و رفع موانع توليد، شوراي برنامه‌ريزي و توسعه، کارگروه اشتغال و برنامه‌ريزي و شوراي اداري چهارمحال و بختياري همواره بر رفع مشکلات بخش خصوصي، پيمانکاران و توليد کنندگان تاکيد شده است.

وي يادآور شد:‌ در اين راستا شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي چهارمحال و بختياري به صورت مستمر تشکيل و درباره چگونگي رفع مشکلات اين حوزه بحث و تبادل نظر علمي با حضور کارشناسان مطلع برگزار مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختياري براي بخشودگي جرايم قابل بخشش بانکي، مالياتي و بيمه‌اي، تمديد تسهيلات، قسط بندي دوباره وام‌ها و پرداخت تسهيلات جديد به واحدها توليدي آمادگي لازم را دارند.

وي اظهار داشت: حفظ وضعيت کنوني اشتغال، کاهش نرخ بيکاري،‌ رونق اقتصادي و بهبود وضعيت معيشت مردم با هدف ارتقاي کمي و کيفي شاخص‌هاي توسعه‌اي در چهارمحال و بختياري جزو مهمترين اولويت‌هاي کاري مسئولان ارشد اين استان به شمار مي‌رود.

در اين نشست تعدادي از فعالان بخش خصوصي چهارمحال و بختياري نظرات، ديدگاه‌ها، انتقادات،‌ پيشنهادات و راهکارهاي خود درباره چگونگي کاهش مشکلات توليد و ايجاد رونق در اين بخش را ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06