پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار

ايجاد شور و نشاط انتخاباتي در اولويت برنامه‌ها قرار گيرد

کد خبر: 42523 تاریخ انتشار: 1398/06/21
نمایش: 1603
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر فراهم کردن شور و نشاط انتخاباتي در استان، گفت: تحقق اين مهم لازمه حضور حداکثري مردم در انتخابات است.
جعفر مرداني روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات اين استان افزود: تمامي عوامل و مجريان دست‌اندرکار برگزاري انتخابات بايد زمينه ايجاد شور و نشاط انتخاباتي را فراهم کنند، تا بتوان در پرتو آن شاهد مشارکت حداکثري مردم در انتخابات باشيم.

وي ايجاد فضاي رقابتي سالم را از ديگر اهداف مجريان برگزاري انتخابات عنوان کرد و گفت: جلب اعتماد و رضايت مردم در اولويت نخست فعاليت مجريان برگزاري انتخابات است و در همين راستا رعايت اصول اخلاقي، امانت‌داري و حفظ سلامت انتخابات بايد در دستورکار همگان قرار گيرد.

مرداني تصريح کرد: استفاده از نيروي انساني کارآمد و تامين و تجهيز امکانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري از ديگر ضروريات اين بخش است که تهميدات لازم در اين خصوص در استان انديشيده شده است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر شناسايي آسيب‌ها و فرصت‌هاي فراروي برگزاري انتخابات در استان، خاطر نشان کرد: برگزاري انتخابات در استان همواره در کمال امنيت و سلامت برگزار شده و اميد است با همراهي و همدلي لازم انتخابات پيش رو نيز به خوبي برگزار شود.

مرداني، آموزش همگاني از طريق رسانه‌هاي گروهي را راهکار اساسي براي حضور حداکثري و آگاهانه مردم در انتخابات دانست و افزود: در اين خصوص کميته اطلاع‌رساني و تبليغات برنامه‌هايي را تدوين و اجرا کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07