پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:

شاهد رفع مشکل آب طرح‌هاي استان خواهيم بود.

کد خبر: 42563 تاریخ انتشار: 1398/06/26
نمایش: 1743
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با قول مساعد وزير نيرو ، سهم استان از منابع آب حوضه زاينده‌رود مطالعه و با تجديدنظر در اين حوزه شاهد رفع مشکل آب طرح‌هاي استان خواهيم بود.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در آيين بهره‌برداري از طرح تصفيه‌خانه فاضلاب شهر فارسان افزود: اميد است با اين تجديدنظر مشکل طرح هاي کشاورزان سامان و بن هم برطرف شود.

وي ادامه داد: همچنين با دستور وزير ، کارگاه آبگير طرح بن به بروجن تجهيز و مشکل اين حوزه نيز برطرف مي‌شود.

عباسي،در خصوص تغيير روند اجراي طرح بهشت‌آباد نيز اظهار داشت: در خصوص کم و کيف اجراي طرح بهشت‌آباد نيز تجديدنظر شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري، تحويل نيروگاه کوهرنگ به آب نيروي کشور و ثبت اراضي نيروگاه سد کوهرنگ به نام وزارت نيرو نيز از ديگر تصميمات اين حوزه به شمار مي‌رود.

عباسي با بيان اينکه اکنون ۸۵ طرح با اعتباري افزون بر يک هزار ميليارد تومان با حضوروزير نيرو افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: اين اعتبار به اندازه اعتبارات عمراني يک ساله استان است.

وي، افزايش ۵۰ ميليون مترمکعب سهم آب استان، تعيين حريم رودخانه‌ها به ويژه در حوضه زاينده‌رود و تامين امنيت مردم محلي و گردشگران در اين حوزه، توسعه گردشگري در حاشيه زاينده‌رود،  مساعدت در خصوص هوشمندسازي کنتورها، افزايش حق‌آبه روستايي و اصلاح شبکه‌هاي فرسوده برخي از شهرهاي کوچک استان را از جمله مطالبات اين استان برشمرد.

عباسي همچنين خواستار اعتبار لازم براي حفاظت و ايمن‌سازي مخازن و مسيرهاي تامين آب و ايجاد زيرساخت هاي برق‌رساني در قطب‌هاي صنعتي استان  شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07