پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۸۳ پروژه با اعتبار يک‌هزار ميليارد تومان در استان

کد خبر: 42568 تاریخ انتشار: 1398/06/26
نمایش: 2073
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري ۲۶ شهريورماه در آيين افتتاح پست ۶۳ کيلوولت سفيددشت و افتتاح همزمان ۷۷ پروژه توزيع برق و آغاز عمليات ۷۳ پروژه شرکت برق در سفيددشت که امروز با حضور وزير نيرو برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۸۳ پروژه با اعتبار يک‌هزار ميليارد تومان در استان هستيم که برخي از اين پروژه‌ها بسيار مهم و اساسي هستند.
استاندار چهارمحال و بختياري  ۲۶ شهريورماه در آيين افتتاح پست ۶۳ کيلوولت سفيددشت و افتتاح همزمان ۷۷ پروژه توزيع برق و آغاز عمليات ۷۳ پروژه شرکت برق در سفيددشت که امروز با حضور وزير نيرو برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۸۳ پروژه با اعتبار يک‌هزار ميليارد تومان در استان هستيم که برخي از اين پروژه‌ها بسيار مهم و اساسي هستند.

اقبال عباسي با اشاره به برخي از مشکلات استان در حوزه آب و دستور وزير براي رفع آن‌ها گفت: تملک اراضي سد کوهرنگ ۳ در اولويت قرار گرفته و ادامه پيدا مي‌کند که بخش بزرگي از مشکلات منطقه کوهرنگ با اجراي اين طرح رفع خواهد شد.

وي ادامه داد: تونل بهشت‌آباد نيز که قبلاً مطالعه و موجب نگراني مردم شده بود در مطالعه جديد مورد بازبيني قرار مي گيرد.

عباسي در ادامه به سهم استان از سد ونک اشاره و تأکيد کرد: سهمي براي بروجن از آب اين سد در نظر گرفته شده که طرح آن توسط بخش خصوصي اجرا خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07