پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تحقق مشارکت حداکثري در راس برنامه‌ها قرار دارد

کد خبر: 42577 تاریخ انتشار: 1398/06/28
نمایش: 1747
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ايجاد اعتماد در بين مردم براي تحقق مشارکت حداکثري در انتخابات از برنامه‌هاي اصلي و محوري اين استان به شمار مي رود.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات اين استان که با حضور معاون وزير کشور و رئيس ستاد انتخابات برگزار شد، افزود: مردم اين استان همواره و در همه صحنه‌هاي مهم و تعيين کننده حضور پررنگي داشته اند و در اين دوره از انتخابات نيز با حضور حداکثري در پاي صندوق‌هاي راي، صحنه افتخارآميزي از همراهي خود با نظام را به نمايش مي‌گذارند.

وي ادامه داد: در اين استان اگر چه شاهد تنوع قوميتي هستيم اما اين موضوع هيچگاه در روند رقابت سالم بين داوطلبان و بي‌طرفي مجريان برگزاري انتخابات خدشه‌اي وارد نکرده است و تلاش مي‌شود در اين دوره نيز با توجه جدي به دو اصل سلامت و امنيت انتخابات بتوان رسالت خود را به خوبي ايفا کنيم.

عباسي، برنامه‌ريزي، ايجاد هماهنگي، پيگيري امور و نظارت و ارزيابي را ۴ وظيفه محوري اعضاي ستاد انتخابات برشمرد و تصريح کرد: با ايجاد آمادگي و پيش‌بيني تدابير لازم، شرايط را تحت کنترل و مديريت خود قرار داده‌ايم و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: ايجاد زيرساخت‌هاي لازم، تامين امکانات و تجهيزات در شهرستان‌هاي استان در حال انجام است و با توجه به کوهستاني و سخت‌گذر بودن برخي مناطق استان نيازمند تجهيزات و امکانات بيشتري هستيم.

در اين جلسه برخي از اعضاي ستاد انتخابات و فرمانداران حوزه‌هاي انتخابيه استان گزارشي در خصوص وضعيت امکانات و تجهيزات و فضاي سياسي اين شهرستان‌ها ارائه دادند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07