پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تاکيد کرد

تمام بودجه چهارمحال و بختياري بايد جذب شود

کد خبر: 42589 تاریخ انتشار: 1398/06/30
نمایش: 2023
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: حتي يک ريال از بودجه اين استان نبايد برگشت داده شود و تمام بودجه چهارمحال و بختياري بايد جذب شود.
اقبال عباسي روز شنبه در هشتمين شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري در سال‌جاري تاکيد کرد: تمامي مسئولان استان موظفند در خصوص جذب ۱۰۰ درصدي اعتبارات دستگاه‌هاي خود در بخش‌هاي مختلف تلاش کنند.

وي افزود: در صورت جذب نشدن احتمالي اعتبار مختص برخي دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري، بودجه مورد نظر ، به يک اداره ديگر اختصاص يابد تا از برگشت آن جلوگيري شود.

عباسي تصريح کرد: طرح‌هاي مربوط به حوادث چهارمحال و بختياري نيز نبايد معطل بماند و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در اين بخش نيز بايد هر چه سريع‌تر نسبت به جذب و هزينه اعتبارات خود اقدام کنند.

وي همچنين با اشاره به فرارسيدن اول مهرماه فصل بازگشايي مدارس و ۳۱ شهريور سالروز آغاز جنگ تحميلي عراق عليه ايران يادآور شد: تمامي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي استان موظفند تا در برنامه‌هاي مربوط به اين رويدادهاي مهم همکاري داشته و فعال باشند.

عباسي تاکيد کرد: ادعاي برخي افراد که در فضاهاي مجازي اعلام کرده‌اند که اعتبارات چهارمحال و بختياري جذب نشده، شايعه و کذب محض است.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان اظهار داشت: مشکل توسعه شهر کاج شهرستان اردل که در سال‌هاي گذشته با بهانه احداث سد بهشت‌آباد متوقف شده بود، اکنون کمي رفع شده است.

وي گفت: با اين اقدام مي‌توان روند توسعه شهر کاج از توابع شهرستان اردل را تسريع کرد.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۷۳۰ ميليارد ريال از محل اسناد خزانه اسلامي قانون بودجه ۱۳۹۷ براي اين استان مصوب شد.
مجيد نظري دهکردي تصريح کرد: از اين مبلغ ۲ هزار و ۶۷۷ ميليارد ريال به چهارمحال و بختياري تخصيص يافت.

وي يادآور شد: از مجموع مبلغ تخصيصي به چهارمحال و بختياري از محل اسناد خزانه اسلامي قانون بودجه ۱۳۹۷ تاکنون ۹۹ درصد برابر ۲ هزار و ۶۴۱ ميليارد ريال جذب شده است.

نظري دهکردي اظهار داشت: بقيه اعتبار تخصيصي به چهارمحال و بختياري از اين محل تا فردا يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ جذب خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07