پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيگيري طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي به صورت هفتگي گزارش مي‌شود

کد خبر: 42600 تاریخ انتشار: 1398/07/01
نمایش: 1741
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مديران مسئول پيگيري طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي استان، بايد به صورت هفتگي گزارشي از اقدامات انجام گرفته ارائه دهند.
مجيد نظري در جلسه پيگيري طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي اين استان اظهار داشت: ۱۶ طرح محوري در اين خصوص مصوب شده است که بايد در اجراي سريع‌تر اين طرح‌ها برنامه‌ريزي دقيق و نظارت‌هاي شديدي انجام گيرد.

وي ادامه داد: مديران بايد هر هفته گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده و نحوه اجراي طرح مربوطه در نشست پيگيري طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي استان ارائه دهند.

نظري تصريح کرد: جذب به موقع اعتبارات و اجراي طرح‌ها طبق زمانبندي تعيين شده از اهميت بسزايي برخوردار است چرا که در صورت جذب تسهيلات مي‌توان طرح‌هاي بيشتري را مطرح و براي آن رديف بودجه‌اي کسب کرد.

🔸معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه با اشاره به طرح احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکوني محرومان اين استان، اظهار داشت: اين طرح‌ يکي از طرح‌هاي ۱۶ گانه اقتصاد مقاومتي استان به شمار مي‌رود که بايد در زمان تعيين شده به بهره‌برداري برسد.

الله‌کرم نصيري با ارزيابي مطلوب از اجراي طرح احداث مسکن محرومان افزود: اين طرح ريل‌گذاري شده و انتظار مي‌رود تا خرداد ماه سال آينده به افراد شناسايي شده واگذار شود.

وي با تاکيد بر دقت نسبت به شناسايي خانوارهاي محروم و مستضعف استان، تصريح کرد: با همکاري فرمانداران شهرستان‌ها و نهادهايي نظير کميته امداد و بهزيستي بايد به نحوي عمل کرد که افراد نيازمند واقعي شناسايي شوند.

🔸رئيس سازمان برنامه و بودجه به تازگي به عنوان جانشين فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري معرفي شده است و در مرداد ماه امسال براي ارزيابي از طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي اين استان به چهارمحال و بختياري سفر و از نزديک از اين طرح‌ها ديدن کرد و پس از اين سفر با صدور احکامي جداگانه از سوي معاون امور اقتصادي و هماهنگي سازمان برنامه و بودجه کشور، مجري طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي اين استان تعيين شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06