پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

هيچ قدرتي نمي‌تواند مانع پيشرفت ايران اسلامي شود

کد خبر: 42612 تاریخ انتشار: 1398/07/04
نمایش: 1492
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هيچ کشور و يا قدرتي در جهان نمي‌تواند جلوي پيشرفت انقلاب اسلامي که برآمده از اسلام ناب محمدي(ع) و مکتب عاشورايي است، را بگيرد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در آيين رونمايي از اِلمان خلبان شهيد سرلشگر نعمت الله اکبري ساماني با قدرداني از مادر و همسر اين شهيد دفاع مقدس افزود: پيروزي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و ايستادگي امروز يک ملت بزرگ در برابر قدرت‌هاي جهاني بدون ايثار، گذشت، فداکاري، ايستادگي و آمادگي براي دفاع از ميهن و شهيد شدن امکانپذير نبود.

عباسي با بيان اينکه انقلاب اسلامي با تاسي از فرهنگ عاشورايي شکل گرفته است، افزود: ملت ايران با الگوگيري از مکتب عاشورايي و حماسه کربلا توانست در جبهه‌هاي دفاع مقدس پيروز ميدان شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فداکاري‌هاي شهيدان دشت کربلا، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زينب(س) را بالاترين نمونه‌هاي ايثار و روشنگري دانست و گفت:  امروز نقش مادران و همسران شهيد در پايداري بر ارزش‌هاي دفاع مقدس و نظام اسلامي تداوم‌بخش راه عاشورا و حماسه‌آفرينان دشت کربلا است.

عباسي، تبيين اين اسوه‌هاي ايثار و مقاومت در جامعه امروزي و به ويژه براي جوانان کشور را امري ضروري دانست و گفت: با مجهز کردن خود به ارزش‌هاي حماسه کربلا بي‌شک هيچ يک از توطئه‌هاي از دشمن در اين کشور کارساز نخواهد شد.

وي با اشاره به کارشکني‌هاي دشمن به ويژه تحريم‌هاي اقتصادي در سال‌هاي اخير، خاطرنشان کرد: اين توطئه‌ها با همراهي مردم اثرگذار نخواهد شد و دشمن نه تنها نمي تواند جلوي پيشرفت کشور را بگيرند بلکه هر روز رسوارتر و منفورتر نيز مي شود.

عباسي با تاکيد بر زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا و قدرداني از مقام ايثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور، اظهار داشت: اگر فرهنگ شهادت‌طلبي و ايثارگري نبود امروز نظام اسلامي و ملت ايران به اين پيروزي‌ها و موفقيت‌هاي گسترده دست نمي‌يافت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06