پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

استواري ملت ايران قدرت‌هاي جهان را به چالش کشيده است

کد خبر: 42619 تاریخ انتشار: 1398/07/06
نمایش: 1597
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: استواري و پايداري ملت ايران، قدرت‌هاي جهان را به چالش کشيده است و بيانات رئيس جمهوري در مجمع عمومي سازمان ملل گوياي اين موضوع است.
اقبال عباسي روز شنبه در بيست و دومين جشنواره شهيد رجايي اين استان اظهار داشت: ايران با اين پشتوانه مردمي، براي قبول مذاکره با آمريکا شرط گذاشته است و جوابش به مذاکره تحت تحريم، نه است.

وي با قدرداني از همراهي مردم کشور در تحمل محدوديت‌هاي ناشي از تحريم‌ها، تصريح کرد: بايد در جواب اين وفاداري و ايستادگي مردم کشور، در خدمات‌رساني به آنها از هيچ تلاشي فروگذار نکرد و همواره پيگيري امور مردم در ادارات و نهادهاي استان در اولويت نخست مسئولان باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با تاکيد بر شرکت تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان در ارزيابي‌هاي جشنواره شهيد رجايي، خاطر نشان کرد: اينکه تمام دستگاه‌ها در اين جشنواره شرکت نمي‌کنند بايد آسيب‌شناسي و پيگيري شود و براي جشنواره سال آينده حضور همه نهادها الزامي شود.

عباسي گفت: اگر به دنبال افزايش اعتماد عمومي با ابزارهايي نظير ارتقاي فرهنگ سازماني، شفافيت، سلامت اداري و توسعه دولت الکترونيک هستيم بايد خود را در معرض ارزيابي‌ها قرار دهيم در غيراينصورت اين شعار به راحتي محقق نمي‌شود.

وي، برنامه‎ريزي، ايجاد هماهنگي بين دستگاهي، پيگيري امور و نظارت و ارزيابي را از مهمترين شاخص‌هاي مديران موفق برشمرد و افزود: مديراني که به اين شاخص‌ها توجه لازم را نداشته باشند نمي‌توانند عملکرد خوبي از خود ارائه دهند.

در اين جشنواره، اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل امور اقتصادي و دارايي، شرکت آب و فاضلاب روستايي، اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، بنياد شهيد و امور ايثارگران، اداره‌کل حفاظت محيط زيست، دانشگاه علوم پزشکي، پزشکي قانوني و اداره‌کل تبليغات اسلامي به عنوان دستگاه‌هاي اجرايي برتر استان معرفي و تجليل شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06