پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار خواستار شد:

نقاط حادثه‌خيز چهارمحال و بختياري شناسايي شود

کد خبر: 42638 تاریخ انتشار: 1398/07/09
نمایش: 1749
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت : سرمايه‎گذار، صنعتگر و توليدکننده در خط مقدم جنگ اقتصادي ايران در مقابل استکبار جهاني نقش‌ مهمي برعهده دارند.
اقبال عباسي روز سه‌شنبه در آيين معارفه رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري با اشاره به شعار سال مبني بر " رونق توليد" اظهار داشت: در زمان حاضر ، توليدکنندگان ، صنعتگران و تيم اقتصادي کشور به عنوان سربازان در حال نبرد عليه تحريم ظالمانه دشمنان رسالت خطيري بر عهده دارند و مي‌طلبد همه با حمايت بي‌دريغ خود،  سرمايه‌گذاران را ياري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري، سرمايه‌گذاران بخش‌هاي مختلف کشور را سنگرداران اقتصاد کشور  ناميد و گفت: اگر امروز دشمن با زبان تحريم اقتصادي به جنگ جمهوري اسلامي ايران آمده است، بايد مطمئن باشيم که در عرصه‌هاي ديگر نتوانسته رخنه کند.

عباسي، رفع موانع پيش‌روي سرمايه‌گذار و توليدکننده را از دغدغه‌هاي اصلي دولت عنوان کرد و گفت: دولت معتقد است که اگر براي سرمايه‌گذار شرايط مساعد سرمايه گذاري فراهم نشود،  جابه جايي ثروت به مناطق ديگر و سرگرداني و رکود توليد دور از انتظار نخواهد بود.  

🔸در اين مراسم سجاد رستمي به عنوان رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري معرفي و از زحمات محمد کاظم منزوي سرپرست اين سازمان تقدير شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07