پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

شرکت‌هاي خدمات‌رسان موظف به خدمات رساني در منطقه ويژه اقتصادي هستند

کد خبر: 42654 تاریخ انتشار: 1398/07/10
نمایش: 1818
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به حمايت جدي دولت از سرمايه‌گذاران گفت:‌ شرکت‌هاي خدمات‌رسان استان موظفند خدمات خود را تا ورودي منطقه ويژه اقتصادي و شهرک‌هاي صنعتي برسانند.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:‌ شرکت‌هاي خدمات‌رسان مانند آب و فاضلاب، توزيع نيروي برق، گاز و مخابرات موظفند نسبت به ارائه خدمات مورد نياز منطقه ويژه اقتصادي و شهرک‌هاي صنعتي استان در محل در ورودي اقدام کنند.

وي افزود: در نشست بعدي ستاد اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري روند اجرايي ارائه خدمات شرکت‌هاي خدمات‌رسان مانند آب و فاضلاب، توزيع نيروي برق، گاز و مخابرات در محل درب ورودي منطقه ويژه اقتصادي و شهرک‌هاي صنعتي استان اعلام شود.

عباسي در ادامه به روند اجرايي احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکوني ويژه محرومان چهارمحال و بختياري اشاره و تصريح کرد: براي تسريع در روند اجراي اين طرح همکاري مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و مديران عامل بانک‌هاي استان ضرورت دارد.

وي يادآور شد: در صورت سهل‌انگاري هر کدام از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و يا کارکنان بانک‌هاي عامل در شهرستان‌هاي ۱۰ گانه چهارمحال و بختياري نسبت به روند اجراي اين واحدهاي مسکوني، مراتب به مسئول استاني اعلام و به استاندار رونوشت زده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در صورت جذب نشدن سهميه هر کدام از شهرستان‌ها در اجراي اين طرح نسبت به جابجايي اعتبارات آن سهميه در يک شهرستان ديگر استان اقدام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07