پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

منافع سهميه‌‎بندي بنزين به مردم اختصاص دارد

کد خبر: 42938 تاریخ انتشار: 1398/08/25
نمایش: 1964
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با دعوت مردم به همکاري در اجراي صحيح طرح سهميه‌بندي بنزين، گفت: منافع اين طرح بي‌شک به خود مردم باز مي‌گردد.

جعفر مرداني روز شنبه در جلسه ستاد اطلاع‌رساني اين استان افزود: مردم استان اين اطمينان را داشته باشند که با تشديد نظارت‌ها بر بازار و فعاليت تيم‌هاي تلفيقي با همکاري تعزيرات و صنعت، معدن و تجارت اجازه افزايش قيمت کالاها و مايحتاج مردم را نمي‎دهيم.

وي ادامه داد: تمام هم و غم دولتمردان و مجريان قانون، کنترل قيمت کالاها و خدمات است و چنانچه تخلفي صورت گيرد با قاطعيت با آن برخورد مي‌شود.

مرداني با اشاره به تحرکات دشمن در فتنه‌اندازي در داخل کشور با دستمايه قراردادن افزايش قيمت بنزين، تصريح کرد: بي‌شک دشمن براي ايجاد اختلال در انتخابات اسفندماه سناريوهاي متعددي درنظر گرفته که با آگاه‌سازي مردم و خنثي‌سازي فتنه‌هاي  دشمن بايد زمينه انتخابات پرشوري را فراهم کرد.

رئيس ستاد اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري، دعوت مردم به حضور حداکثري در انتخابات را از وظايف مهم مجريان دانست و گفت: در انتخابات ۴ مولفه امنيت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثري مردم در انتخابات را مدنظر قرار دهيم.

مرداني، با تاکيد بر امانت‌داري و حفط اصل بي‌طرفي مجريان انتخابات، خاطرنشان کرد: بايد براي مردم که سرمايه‌هاي اصلي نظام هستند اين اعتماد و اطمينان را فراهم کنيم تا در انتخابات حضور حداکثري داشته باشند.

وي در ادامه با تاکيد بر اطلاع‌رساني صحيح، به موقع و شفاف به مردم، اظهار داشت: در بسياري از موارد آن طور که شايسته است خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع داده نمي‌شود.

مرداني خاطرنشان کرد: اميد مي‌رود با تشکيلات جديد ستاد اطلاع‌رساني در انجام اين رسالت به شکل صريح، شفاف و به موقع اقدامات موثرتري انجام گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07