پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

طرح مسکن محرومان سريع‌تر از برنامه زمانبندي در حال اجرا است

کد خبر: 42939 تاریخ انتشار: 1398/08/27
نمایش: 2044
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با ارزيابي مطلوب از اجراي طرح مسکن محرومان اين استان گفت: طرح نسبت به برنامه زمان‌بندي پيش‌بيني شده از پيشرفت خوبي برخوردار است.

الله‌کرم نصيري روز دوشنبه در نشست هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي و بانک‌هاي عامل در اجراي طرح احداث مسکن محرومان اين استان افزود: ۷ بانک عامل براي اجراي اين طرح مشخص شده است که انتظار مي‌رود با همکاري و هم‌افزايي با دستگاه‌هاي اجرايي تسهيلات تخصيص يافته به استان در زمان مقرر جذب شود.

وي ادامه داد: تاکنون بانک‌ها تعامل خوبي با بنياد مسکن داشته اند و مشکلي در اين خصوص شکل نگرفته است، اما اگر برخي قوانين دست و پاگير در خصوص ضامن تعديل يابد اين طرح از پيشرفت بيشتري برخوردار مي شود.

نصيري با اشاره به اينکه سهم چهارمحال و بختياري در طرح احداث مسکن محرومان ۲ هزار و ۴۴۰  واحد مسکوني است، اظهار داشت: بنا بر گزارش بنياد مسکن انقلاب اسلامي تاکنون در حدود يک هزار و ۳۰۰ خانوار مشمول اين طرح در استان شناسايي شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: برهمين اساس در خصوص شناسايي خانوارهاي محروم و مشمول اين طرح، ۳۲ درصد نسبت به برنامه زمان‌بندي جلوتر هستيم.

نصيري خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا متقاضيان طرح با معرفي يک ضامن معتبر از تسهيلات طرح بهره‌مند شوند و بانک‌ها با لحاظ کردن ضمانت زنجيره‌اي روند اعطاي تسهيلات را تسريع ببخشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06