پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

مردم هوشيار اجازه ايجاد ناامني و آشوب را نمي‎‌دهند

کد خبر: 42954 تاریخ انتشار: 1398/08/29
نمایش: 2064
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: عده‌اي فتنه‌گر در روزهاي اخير موجب ناامني کشور شدند اما مردم هوشيار اجازه تداوم اين آشوب‌ و ناامني را ندادند.

جعفر مرداني روز چهارشنبه در نخستين دوره انتخابات نمايندگان سمن‌ها در شوراي توسعه و حمايت اين استان با گراميداشت ياد شهداي مدافع نظم و امنيت کشور افزود: انتقاد از سياست‌هاي کشور حق طبيعي مردم است اما کسي حق شرارت، آشوب، ايجاد بي‌نظمي، ناامني و غارت بيت‌المال را ندارد.

وي ادامه داد: طرح سهميه‌بندي بنزين با تصميم سران قوا اجرا شد و از سوي مقام معظم رهبري نيز مورد حمايت قرار گرفت.

مرداني با قدرداني از حضور حماسي مردم در راهپيمايي ۲۸ آبان در اعلام انزجار از آشوبگران، تصريح کرد: اين مردم پشتوانه نظام هستند و همواره حمايت و پشتيباني خود را از نظام نشان داده‌اند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفندماه اشاره کرد و گفت: اصل مشارکت مبناي اقتدار يک ملت است و در نظام مردم‌سالاري ديني ما مظهر نمود و ظهور راي و نظر مردم به شمار مي‌رود.

مرداني ادامه داد: اين مشارکت در قالب‌هاي کوچک‌تر در حوزه سمن‌ها و سازمان‌هاي مردم‌نهاد مي‎تواند بسيار موثر و تعيين‌کننده در پيشبرد بهتر امور باشد چراکه از سازماندهي لازم برخوردار است.

وي رويکرد دولت نسبت به سازمان‌هاي مردم‌نهاد را حمايتي دانست و اظهار داشت: دولت تلاش دارد تا با حمايت از سمن‌ها اين ظرفيت مهم را براي پيشبرد بهتر امور و رفع مشکلات موجود در کنار خود قرار دهد.

مرداني تصريح کرد: گسترش کيفي و تقويت کارآمدي سمن‌ها، استفاده از ظرفيت سازمان‌هاي مردم نهاد در برنامه‌ها و پرهيز از تمرکز اين تشکل‌ها در مرکز استان از ديگر رويکردهاي دولت در قبال سازمان‌هاي مردم نهاد است.

در اين انتخابات، ۸ عضو سازمان‌هاي مردم نهاد چهارمحال و بختياري داوطلب شدند که از اين تعداد حميد فتح‌الهي و نسرين هاديان اعضاي اصلي و ميلاد طاهريان عضو علي‌البدل براي حضور در شوراي توسعه و حمايت اين استان انتخاب و معرفي شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07