پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال وبختياري:

حذف نام شهدا از معابر تخلف است

کد خبر: 42958 تاریخ انتشار: 1398/08/30
نمایش: 1992
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت بحث نامگذاري شهدا بر معابر و اماکن عمومي براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت گفت: حذف نام شهدا از معابر تخلف است.

اقبال عباسي روز پنجشنبه در جلسه شوراي هماهنگي حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس افزود: امنيت و آرامش امروز و همچنين نظام اسلامي به برکت خون شهدا است و همه مديران و مسوولان و مردم مديون شهدا هستند.

وي گفت: هر خدمت، کمک و برنامه‌اي که براي حفظ آثار و گراميداشت ياد و خاطره شهدا انجام شود، وظيفه است و نامگذاري معابر و کوچه و اماکن به عنوان نام شهيد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و پاسداشت رشادت‌هاي شهداست.

استاندار چهارمحال و بختياري، با اشاره به حذف نام شهيد از برخي اماکن و معابر در برخي از استان هاي کشور افزود: تاکنون در استان اين موضوع رخ نداده است و شهرداران و فرمانداران بايد در نامگذاري معابر به اين امر توجه داشته باشند.

عباسي اظهار داشت: حفظ جايگاه شهدا و همچنين ساماندهي گلزار شهدا بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد و گلزار شهداي باقيمانده که تاکنون ساماندهي نشدند در اسرع وقت تکميل و ساماندهي شود.

وي به بنياد شهيد استان تاکيد کرد، که فهرست گلزار شهدايي که ساماندهي نشده‌اند در اختيار فرمانداران قرار دهند تا با هماهنگي سازمان برنامه و بودجه تامين اعتبار اين طرح‌ها انجام شود.

عباسي، با اشاره به اغتشاشات اخير در سطح کشور گفت: استان چهارمحال و بختياري در اغتشاشات اخير به عنوان دومين استاني بود که مردم با بصيرت و به صورت خودجوش به حمايت از رهبري تجمع و انزجار خود از فتنه گران و آشوبگران را اعلام کردند.

استاندار چهارمحال و بختياري از حضور با بصيرت مردم هميشه در صحنه استان در تجمع اعلام انزجار از اشرار در اعتراضات اخير کشور و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري تقدير کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07